iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T Mobile Carrier Logo (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/28609-t-mobile-carrier-logo.html)

Tijn1 16-01-09 02:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bramthemaster (Bericht 244577)
Hallo,

Voordat iedereen mij erop gaat wijzen dat ik moet gaan zoeken in andere draadjes in dit forum wil ik eerst even zeggen dat ik na heel lang gezocht te hebben er toch niet uit kom. :(

Ik zit nu al 3 dagen lang te kl***n met de carrier logo's van T mobile.

De bestanden heb ik inmiddels al.

Nu was mijn vraag wat de precieze instellingen zijn. Wat moet je bijvoorbeeld bij octaal in vullen??? En wat moet er in de plist staan?

Ik heb ook al een paar youtube filmpjes gevolgd maar kom er gewoon echt niet uit.

Als iemand de precieze instellingen (stappenplan) zou kunnen posten zou geweldig zijn.
Het gaat trouwens om een legaal t mobile abonnement.
Alvast heel erg bedankt :o

Gr

waarom haal je het pakket niet gewoon uit cydia? ik neem aan dat je de roze t met daar achter mobile zoekt? het is een pakket die valt onder de repo van sendowski.de of iphone-notes.de

succes

bramthemaster 16-01-09 09:16

Tijn Bedankt voor je tip.
Alleen ik heb het geprobeerd maar het werkt hier nog steeds niet.
Wordt er gek van.. iemand nog andere tips?

pascalletje 16-01-09 09:34

Via Cydia de custom logo's van ifoneguide installeren werkt bij mij altijd goed met KPN.

Fasty 16-01-09 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 244663)
Via Cydia de custom logo's van ifoneguide installeren werkt bij mij altijd goed met KPN.

En voor T-mobile en voor vodafone werkt dit ook kan ik bevestigen. Die andere werken bij mij ook allemaal niet behalve van ifoneguide

Fab1Man 16-01-09 13:02

De Nederlandse carriers zijn allemaal ondersteund (de grote dan). Hi, Ben en Simyo bijvoorbeeld niet. iCarrier heb je dan in twee versies. Werkt perfect en inclusief alle APN instellingen. Je kunt dus meteen op het internet!

bramthemaster 16-01-09 15:54

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 244746)
De Nederlandse carriers zijn allemaal ondersteund (de grote dan). Hi, Ben en Simyo bijvoorbeeld niet. iCarrier heb je dan in twee versies. Werkt perfect en inclusief alle APN instellingen. Je kunt dus meteen op het internet!

Fab1man, ik heb geprobeerd te doen wat je zei, maar dit lukt ook niet.
Wanneer ik de iCarrier custom probeer de downloaden krijg ik dit. (zie screenshot)

Heb je hier misschien een oplossing voor?

Na nog een keer geprobeerd te hebben krijg ik nu opeens dit (zie screenshot 2 )

Fab1Man 16-01-09 17:10

Dat betekent dat je nog een ander pakket geïnstalleerd hebt, dat ook de carrier logo's wijzigt. Als beide pakketten de bestanden gaan overschrijven, weet je dadelijk niet meer welke wat is. Vandaar die dependency error (standaard in cydia). Ik weet niet welk pakket het is, maar het kan van Sendowski zijn. Die moet je eerst deïnstalleren, en dan opnieuw proberen.

bramthemaster 16-01-09 21:29

hmm heb nu alle carrier "changers" verwijderd en iCarrier Custom geinstalleerd maar helaas, nog steeds niks.

Ik heb nu de hoop opgegeven, niks persoonlijks Fab1man je programma zal ongetwijfeld werken, alleen niet voor mij :(

Fab1Man 16-01-09 22:17

Google geeft mij de volgende output:
Citaat:

Package: com.tmobile.images20
Version: 1.00
Section: Tweaks
Maintainer: Big Boss <bigboss@sleepers.net>
Architecture: all
Filename: debs2.0//tmobile2icons.deb
Size: 5626
Installed-Size: 24
MD5sum: 3874abc5535a3a9b3f9ab066db315377
Name: TMobile Carrier Logos
Website: iPhone Graphic: T-Mobile Carrier Logo
Description: Better carrier logo for TMobile USA.
Sponsor: thebigboss.org <http://thebigboss.org>
Je moet dus dit pakket deïnstalleren.

bramthemaster 17-01-09 13:06

1 Bijlage(n)
Oke, ik heb nu alles door gezocht maar ik kan die files niet vinden, waar kan ik die vinden?

Ik heb dit bestand (zie screenshot) nu verwijderd in winscp.

Fab1Man 17-01-09 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bramthemaster (Bericht 245136)
Oke, ik heb nu alles door gezocht maar ik kan die files niet vinden, waar kan ik die vinden?

Ik heb dit bestand (zie screenshot) nu verwijderd in winscp.

Dat is heel dom, nu weet Cydia niet hoe het gedeïnstalleert moet worden. Je hebt dat pakket ergens onder "Packages" staan. "TMobile Carrier Logos" als het goed is. Herinstalleer het en dan deïnstalleren, allebei met Cydia. Dan kun je iCarrier installeren.

bramthemaster 18-01-09 10:50

nee het staat er echt niet bij bij packages.

Dit gaat zo niet werken, is er misschien een mogelijkheid om alle cydia apps te verwijderen of te resetten?

Fab1Man 18-01-09 15:57

Het moet er staan, anders krijg je geen conflict. Enige oplossing is restoren.

Lucien1966 04-02-09 02:03

Als je Icarrier geinstalleerd hebt, zie je dan vanzelf het bv KPN logo in je springboard of moet je dan nog iets aanvinken?

Giel538 06-02-09 13:46

Ik vind de T-Mobile carrier opzich wel grappig, alhoewel die van KPN en zeker Vodafone een stuk mooier zijn.

Ook is die van T-Mobile niet goed gecentreerd, hij staat net te hoog (of te laag, weet niet meer). Als die nou mooi in het midden stond had ik hem weer genomen.

ontopic:
Wat misschien ook een manier is om met Iphonebrowser de 2 carrier bestanden handmatig erop te zetten in de map /System/Library/Carrier Bundles/20416/

Ik kan alleen niet bevestigen of dit werkt.

Lucien1966 06-02-09 14:00

Ik heb de 2 png's voor de KPN logo geplaatst via iphonebrowser in /System/Library/Carrier Bundles/20408/ en nu zie ik dus wel de KPN logo als ik een progje open maar niet op mijn springboard, want ik zie op mijn springboard zelf nog gewoon de tekst "KPN" wat ingevoerd is via MIM. Hoe kan ik dit oplossen?

bramthemaster 24-03-09 23:30

Misschien een beetje aan de hele late kant, maar het is me na 2 maanden toch gelukt :rolleyes:

Het probleem was dat ik MIM van Erica ooit geïnstalleerd heb en hier ooit t-mobile ingevoerd heb.
Nu heb ik de tekst leeg gelaten en opeens kwam de carrier van T-mobile tevoorschijn!! :D

Ik vond het wel zo netjes om dat even te laten weten

iig bedankt iedereen voor de snelle reacties

Bram

Lucien1966 02-04-09 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bramthemaster (Bericht 270671)
Misschien een beetje aan de hele late kant, maar het is me na 2 maanden toch gelukt :rolleyes:

Het probleem was dat ik MIM van Erica ooit geïnstalleerd heb en hier ooit t-mobile ingevoerd heb.
Nu heb ik de tekst leeg gelaten en opeens kwam de carrier van T-mobile tevoorschijn!! :D

Ik vond het wel zo netjes om dat even te laten weten

iig bedankt iedereen voor de snelle reacties

Bram

@Bram

en heb je verder nog iets gedaan behalve het icarrier pakket installeren en de tekst weggehaald in MIM?

Heeft iemand voor mij de T-mobile logo's, die ik kan opslaan als png's
alvast bedankt

iMario 02-04-09 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 (Bericht 273983)
@Bram

en heb je verder nog iets gedaan behalve het icarrier pakket installeren en de tekst weggehaald in MIM?

Heeft iemand voor mij de T-mobile logo's, die ik kan opslaan als png's
alvast bedankt

Gewoon iCarrier downloaden en dan onder ''Filesystem Content'' kijken. Zo kun je zien wat en waar wordt geinstalleerd.

kuotje 14-08-09 13:08

Iemand die het stap voor stap kan uitleggen?

Nvm al gevonden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.