Andere sim kaart discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb gisteren een iphone 3g 8gb gekocht, en ik wil mijn oude relax tmobile simkaart gebruiken. Ik heb thuis geen wifi verbinding, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Andere sim kaart
hallo,
Ik heb gisteren een iphone 3g 8gb gekocht, en ik wil mijn oude relax tmobile simkaart gebruiken. Ik heb thuis geen Wi-Fi verbinding, maar ik kan toch internetten met mijn iphone. Dit kost mij veel geld, en ik wil ervoor zorgen dat ik met mijn iphone alleen via Wi-Fi op internet kan. Weet iemand mischien hoe ik dit kan doen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zorg dat je niks hebt ingevuld bij: Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel Data Netwerk.
Mocht je willen Unlocken, dan kun je yellowsn0w in Cydia installeren. Je zult de volgende source toe moeten voegen daarvoor: apt9.yellowsn0w.com/ (Cydia openen, tab Manage > Sources > Edit > Add). Dan kun je je iPhone met iedere simkaart gebruiken wat jij maar wilt! Jailbreaken kan met QuickPwn *download*. Wel zorgen dat je iPhone is geupdate naar de nieuwste Firmware. Dit check je in: Instellingen > Algemeen > Info.
|
|||
|
|||
ok bedankt voor je reactie ik ga het zo uitproberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
andere t-mobile sim kaart werkt niet | remynaps | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-06-10 01:43 |
T-Mobile sim kaart in andere locked iPhone? | iekozz | Archief | 1 | 27-01-10 17:00 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
Turbosim op andere sim kaart plaatsen. | Bahemath | Unlock [archief] | 3 | 29-01-08 11:03 |
Andere sim kaart | F50 | Archief | 0 | 27-10-07 12:13 |
|
|