Ontvangst in en rond Den Bosch discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Is er hier iemand die iets kan zeggen over de 3G-ontvangst in en rond 's-Hertogenbosch? Alvast bedankt ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ontvangst in en om Den Bosch
Hallo allemaal
Is er hier iemand die iets kan zeggen over de 3G-ontvangst in en rond 's-Hertogenbosch? Alvast bedankt ;-) Laatst gewijzigd door DouweM; 11-02-09 om 20:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf Vodafone en heb altijd vol 3G bereik in Den Bosch. Dan neem ik aan dat T-mobile ook wel 3G moet hebben. Waarschijnlijk wel iets minder sterk.
|
||||
|
||||
Gilliam;
T-Mobile Coverage Tool... die niet werkt in Firefox en Safari en naar wat ik hoor geen correcte gegevens toont... Destiny; Okay! Daar heb ik wat aan, bedankt. |
|
||||
|
||||
Misschien ook niet, T-Mobile is geen Vodafone. Misschien ken je iemand die een Smartphone heeft met 3G.
|
|
||||
|
||||
Dat is waar ja, maar zijn die dekkingen niet vergelijkbaar?
Anderen met 3G-smartphones ken ik niet echt, wel veel Wi-Fi en PDAs, maar geen 3G... |
|
|||
|
|||
Ik vind de bereik niet echt goed... Bij verschillende punten in Den-Bosch heb ik geen bereik... (T-Mobile)
Overigens is het over het algemeen wel oké hoor.. maar je hebt op sommige plaatsen gewoon geen bereik. (delen in de stad/rompert etc..) Als je bijv. met de trein richting Roosendaal rijdt heb je 50% van de tijd geen bereik. Soms zelfs geen service, dus dan kan je ook niet bellen :s |
|
||||
|
||||
Dat gaat dus over 3G-bereik, gewoon belbereik is er op die plekken nog wel? (Behalve richting Roosendaal dus)
En weet je misschien hoe het zit in het gebied rond het station? Laatst gewijzigd door DouweM; 12-02-09 om 07:34. |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad het 3G bereik. (m.u.v. Trein)
Zover ik weet is het bereik rondom het station wel goed. Toevallig op het station laatst een snelheidstest gedaan: D: 50kb/s U: 10kb/s. Ik weet niet precies wat goede snelheden zijn, maar opzich is het goed om wat op te zoeken. (Youtube filmpjes etc. zullen het waarschijnlijk niet echt goed doen...) |
|
||||
|
||||
Okay, bedankt ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile storing Den Bosch | Aaibaar | Odido (T-Mobile) | 3 | 02-07-09 18:11 |
iPhone kopen !!!! Goed adres in Den Bosch | hansbao | Koopinformatie Nederland | 5 | 10-04-08 15:57 |
|
|