Belstatus+SMSstatus klopt niet! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is iets raars met mijn belminuten en sms aan de hand. Ik heb een i-300 abo en hij is op 2 september ingegaan. Tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Belstatus+SMSstatus klopt niet!
Er is iets raars met mijn belminuten en sms aan de hand. Ik heb een i-300 abo en hij is op 2 september ingegaan.
Tot halverwege de maand liep het aardig goed maar na 4-6 dagen later zat ik er opeens +100 min en smsjes erover heen! Dit is onmogelijk want ik kan nooit zoveel hebben gebeld en gesmst in zo'n korte periode. Mijn belminuten, sms en extra kosten zijn raar aan het schommelen, hieronder een overzicht: Min: 155-398-416-402-399-387(nu) SMS: 130-412-401-391-373-366(nu) Extra kosten: 0.28-2.52-12.00-0.00-4.12-6.11(nu) Weet iemand hier raad mee want ik krijg een factuur binnen voor 111,- !?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
informatie vragen bij t-mobile.
Zelfde probleem had ik bij telfort |
#3
|
|||
|
|||
ok is goed. ik wacht wel even totdat mijn factuur daadwerkelijk in de bus heb gekregen, misschien dat ik dan meer informatie eruit kan ophalen.
ik laat jullie wel weten hoe het ging |
#4
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem dat de gadget nog steeds mijn tegoed van oktober aangeeft. Is dit een fout of gaat hij pas op de volgende maand over als ik de vorige helemaal opgebeld heb?
|
#5
|
||||
|
||||
dit is fout, de gadget hoort het meteen bij te werken als je nieuwe minuten krijgt...
__________________
life is awesome |
#6
|
||||
|
||||
Ik heb dat probleem ook gehad! Toen ik de T-mobile klantenservice belde heb ik wel een half uur aan de telefoon gezeten en wisten ze nog niet hoe het kwam.
Bij mij stond dat ik aan €1,27 overige kosten had, maar ik zou toch echt niet weten waarvan. Het vreemde is dat deze kosten niet op mijn factuur stonden.... Toen ik ging inloggen op MyTMobile zag ik die extra kosten ook staan bij mijn belstatus. Hier heb ik toen een printscreen van gemaakt en naar T-mobile gemaild. Ik kreeg toen het volgende terug: Geachte mevrouw Van der Meer, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. U geeft aan dat er 'overige kosten' worden vermeld bij uw belstatus. U vraagt waar deze kosten vandaan komen. De informatie bij uw belstatus is een indicatie. Wij kunnen daarom op dit moment helaas niet voor u nakijken waar deze kosten vandaan komen. Wij adviseren u om de factuur af te wachten. Op de factuur ziet u alle kosten staan die wij daadwerkelijk in rekening brengen. U kunt na ontvangst van de factuur op My T-Mobile de specificatie van uw factuur bekijken. Om uw factuurdetails online te bekijken, kunt u terecht op My T-Mobile. Na het inloggen ziet u direct op de eerste pagina de mogelijkheid staan om uw uw facturen te bekijken. Als u de datum van de gewenste factuur aanklikt, verschijnen de factuur en bijbehorende specificatie als pop-up in uw beeldscherm. Het is dan ook van belang dat uw browser pop-ups (tijdelijk) toestaat. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV Dus nu heb ik er eigenlijk nog steeds geen antwoord op waar die kosten vandaan komen!
__________________
I.ONLY.USE.DRUGS.IN.THE.WEEKEND. |
#7
|
|||
|
|||
Ik heb even op mijn factuur gekeken en het blijkt dat ik voor de eerste 2 maanden van mijn abo heb betaald. Ik heb toen met T-mobile gebeld en ze zeggen dat ze dit altijd doen wanneer er een nieuw abo is afgesloten.
Ik had een rekening van €111,- maar er zat ook activeringskosten bij van 22 en 8 euro extra kosten. Conclusie: Tmobile zegt al dat die belstatus niet helemaal klopt, want door storing etc etc maar gelukkig heb ik nu niet betaald voor mijn extra smsjes/min buiten mijn bundel. Ik heb gewoon voor 2 maanden gelijk moeten betalen. Weet iemand hoe je het probleem met die Belstatus kan oplossen??? Ik sta al 2 maanden boven de 300 minuten en smsjes maar ik heb op de factuur voor de 1e maand maar 81 min verbruikt en 112 smsjes!!! |
#8
|
||||
|
||||
Ik denk dat je T-mobile daarover gewoon even moet bellen. Want ik heb het gevoel dat die belstatus niet helemaal klopt idd. Ik weet verder niet hoe het zit met de App belstatus in de Appstore, mischien dat die het wel goed aangeeft. Je moet die alleen wel kopen want hij is niet gratis verkrijgbaar.
|
#9
|
|||
|
|||
Ik heb het juist over die App (sorry als ik het niet goed aan heb gegeven). Het maakt eigenlijk niet uit want de app haalt de gegevens van de T-mobile site dus vandaar...
Ik ga er nog wel met ze erover bellen |
#11
|
|||
|
|||
Nee ik bedoelde die App Belstatus die je in de Appstore kan kopen. Het maakt niet uit welke je heb want ze halen de gegevens uit 1 bron, jouw My T-mobile site
|
#12
|
||||
|
||||
Oke, wel raar dat de belstatus gadget van T-mobile gratis is, en de App belstatus in de Appstore geld kost....
|
#13
|
||||
|
||||
Dit komt omdat de native app meer functies heeft en gebruiksvriendelijker is (vind ik) en niet door t-mobile is gemaakt.
"het gemak dient de mens" |
#14
|
||||
|
||||
Hmm oke... Meer functies? Wat precies?
|
#15
|
|||
|
|||
Hi allemaal! Ik heb nu een paar dagen de iphone en zie in de belstatus niks van mijn bel en sms tegoed afgaan. Weet iemand van jullie hoe dat kan?
|
#16
|
||||
|
||||
Oke mensen. Als jullie de belstatus widget van T-mobile gebruiken en de de status klopt niet en je hebt nummerportering aangevraagd (en verwerkt), hier is dan de oplossing:
Bel T-mobile klantenservice en vraag ze om je T-mobile account (internet account) te wissen. Daarna maak je weer een nieuwe aan gekoppeld aan je nummer. Als dat gedaan is voeg je de T-mobile Belstatus widget weer toe en dan hoort het weer te werken. |
#17
|
|||
|
|||
Vandaag mijn account geactiveerd en tot mijn stomme verbazing staat mijn status van mijn i300 abbonement op 290 minuten en 290 smsjes, zonder wat verstuurd te hebben. Moet ik hiervoor ellenlang met de klantenservice aan de lijn hangen om hierover te stechelen? Iemand hier ervaring mee?
|
#18
|
|||
|
|||
Ik heb de webapp van T-Mobile, en heb de afgelopen drie dagen niet kunnen inloggen ,maar nu zie ik dat ik 0,72 eurocent aan extra kosten heb. Ik gebruik de webapp al maanden en eignelijk nooit "problemen" mee gehad. Deze staan ook gewoon op de site vermeld. Iemand enig idee hoe ik an deze kosten kom? Ik heb de afgelopen dagen alleen wat gebeld en sporadisch internet gebruikt.
Laatst gewijzigd door Yash100; 09-12-08 om 11:00. |
#19
|
||||
|
||||
Volgens mij zag ik hier op het forum pas nog ergens een bericht voorbij komen over verschillende mensen die ineens 70+ cent aan extra kosten uit het niets hebben zien opduiken. Ik denk dat T-Mobile stilletjes de kosten voor de kerstbonus van medewerkers bij elkaar aan het sparen is.
__________________
... |
#20
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klok klopt niet! | CRXDelSol | iPhone algemeen | 12 | 29-09-11 14:59 |
Belstatus klopt nog steeds niet??! | Atherion | Odido (T-Mobile) | 64 | 07-03-10 19:00 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|