Belstatus+SMSstatus klopt niet! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb i-150 gister een abbo afgesloten en belstatus geactiveerd. eerst stond er 0 en nu staat er 30 belminuten en 30 smsjes tegoed....!!!!! wtf! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb i-150 gister een abbo afgesloten en belstatus geactiveerd. eerst stond er 0 en nu staat er 30 belminuten en 30 smsjes tegoed....!!!!! wtf! ik heb nog maar 3 of 4 smsjes gestuurd.... overige kosten 0.21... als ik alles zo lees is tmobile zeer onbetrouwbaar.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wacht het even rustig af tot de eerste factuur online staat en ga naar de winkel met je vraag. Als het echt niet klopt krijg je het wel terug. Maak je geen zorgen, onbetrouwbaar is gelijk zo'n eng woord joh, ik zie honderen facturen per week en ze kloppen bijna 100%, het is de kpn niet
|
|
|||
|
|||
@ Daniel.
Als je een abo afsluit bij welke provider dan ook, krijg je niet gelijk je bundel. Dat gaat meestal een dag of 3 soms 4 later echt in. Belstatus klopt op de cent nauwkeurig |
|
|||
|
|||
Ik sluit me bij insanity aan.
Als je precies wilt weten hoe het zit met jouw "maand" en "je billcycle" pb me dan ff, leg ik het je uit! |
|
|||
|
|||
belstatus en widget geven verschillend aan
Vreemd!
Belstatus via widget in browser geeft aan dat ik nog 96 belminuten heb De Belstatus applicatie op mijn iphone geeft 0 belminuten aan. aantal SMS'jes en overige kosten komen wel overeen |
|
||||
|
||||
Is een bekend probleem. Ligt al een nieuwe update bij Apple voor goedkeuring
|
|
|||
|
|||
ik heb belstatus van de app store die werkt niet hier na een keer bellen doet hij het al 2 dagen niet meer !!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Klok klopt niet! | CRXDelSol | iPhone algemeen | 12 | 29-09-11 14:59 |
Belstatus klopt nog steeds niet??! | Atherion | Odido (T-Mobile) | 64 | 07-03-10 19:00 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|