iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/30635-zijn-leden-positief-over-t-mobile-zijn.html)

dirkuijt 24-08-09 10:50

Ik was al bij T-Mo lid toen het nog Ben was (Ben-was... haha) en nooit problemen gehad... Vond de service zelfs goed toen ik ene paar x een probleem met een telefoon / smartphone had, dus tevreden klant hiero!

Tuurlijk altijd minpunten: bereik 90% goed, en dus 10% niet, dure minuten als je over je bundel gaat, maar verder top!

Iphone3Gs 24-08-09 11:41

Altijd prepaid gebeld met Ben zeer tevreden totdat ik een 1 jarige aanbieding kreeg van T-Mobile met een gratis telefoon dit heb ik op aanraden van me vader gedaan en heb daar zeer goede ervaringen mee gehad tot dat ik naar die tijd een andere 2 jarige abo ging dit heeft me een half jaar problemen mee gegeven maar ook netjes op gelost met de lost en stolen oplossing naar een klachtenbrief te hadden geschreven.

Nu toch naar 4 jaar weer terug bij T-Mobile voor de Iphone en tjsa waarom bereik is netjes (klantenservice misschien niet maar heb dat niet elke dag en elke minuut nodig) de 3g dekking werkt perfect (Zwolle omgeving) dus ik ben wel tevreden klant.

Scoes 26-08-09 20:08

Voor de mensen die mij kennen is deze post misschien niet objectief, maar ik ben een jaar of 7 geleden begonnen bij Orange en heb nu de overstap gemaakt.
Heb als klant weinig negatiefs te melden.

mrfred 26-08-09 21:06

al klant sinds begin,nooit problemen gehad,altijd goed geholpen.
gr mrfred

Eurovreter 27-08-09 15:23

Ben ook wel tevreden tot nu toe, gisteren gebeld om te bestellen, nu werd ik net gebeld om een afleverdatum af te spreken. Toch iets korter dan 8 weken :).

Buistie 27-08-09 17:56

Zeker al wel 5 jaar klant bij t-mobile en nooit problemen gehad!

kuotje 27-08-09 19:25

nooit problemen alleen ( toen ) de belstatus nog werkte kreeg ik altijd van die geheime mysterieuze overige kosten ( die na de factuur weg waren ) die me altijd even bang maakte. soms wel erg hoog waarvan ik dacht dit slaat nergens op.

Maargoed zeer positief. Nog niet veel tegenslagen gehad eigenlijk met T-Mo.

IphoneBezitter 27-08-09 21:56

Heb een paar dagen geleden een abbonoment bij t-mobile afgesloten alleen ze willen het maar niet activeren en je wordt heel snel afgezeken bij die klantenservice en dat van die belstatus vind ik vervelend hopelijk worden ze beter in de toekomst maar verder nog geen gezeik gehadt vandaag wel goed geholpen bij de klantenservice gewoon netjes maar nog niet geactiveerd gewoon weer lekker elke dag bellen naar de klantenservice vandaag was al de 7de keer :D ik stop pas wannneer het geregeld is :D

kuotje 28-08-09 01:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneBezitter (Bericht 344013)
Heb een paar dagen geleden een abbonoment bij t-mobile afgesloten alleen ze willen het maar niet activeren en je wordt heel snel afgezeken bij die klantenservice en dat van die belstatus vind ik vervelend hopelijk worden ze beter in de toekomst maar verder nog geen gezeik gehadt vandaag wel goed geholpen bij de klantenservice gewoon netjes maar nog niet geactiveerd gewoon weer lekker elke dag bellen naar de klantenservice vandaag was al de 7de keer :D ik stop pas wannneer het geregeld is :D

wat niet activeren?

en precies, gewoon door blijven treiteren alleen kost je wel geld als je met los toestel belt ( wat niet van T-Mo is ) toch?
.

benBEN 30-01-10 20:34

Service t_mobile is niet altijd slecht
 
Weet dat klagen vaak makkelijker is/gaat dan een positief geluid af te geven.

Bij deze dan maar.
Hoewel ik nooit wat te klagen gehad over met T mobile, ben ik nu nog meer te vrede over de service en coulance van ze.

In het kort had 3 iPhones en inmiddels niet 1 meer (zie het verhaal elders op de site) 2 iPhones waren met T-Mobile ab. Helaas zijn deze beide niet meer bruikbaar, niet door T mobile zijn/haar schuld.

Zonder iPhone was geen optie ben gaan kijken na andere.
Valt niet mee. Grijze handel, vage verkopers MP e.d heb dus besloten om naar T mobile te gaan en is te vragen wat de mogelijkheden er zijn. Heb nl wel 2 ab bij ze die gewoon doorlopen.

Ze vonden het heel vervelend wat mij overkomen is, zeker omdat beide ab doorlopen. en kwamen uiteindelijk met een heel mooi voorstel .
Bijna voor nop een gloednieuwe krijg ik. Moet er wel op wachten tot volgende week. maar ach dat maakt me niet zoveel uit. Paar dagen kunnen er nog wel bij.

Zo kan het ook, KEURIG opgelost

ronald24e 31-01-10 15:48

Dit is zeker een hele mooie oplossing!
Fijn om eindelijk eens iets positiefs te lezen over t-mobile

Timmeh_ 31-01-10 15:57

// Discussies samengevoegd.

Awater 31-01-10 17:25

Wie heeft positieve ervaringen met T-Mobile?[/quote]

Ach, wat heet positief. De 3G dekking/ontvangst is, in ieder geval buiten de grote steden, nogal gebrekkig. Maar ik vermoed dat dit bij andere providers niet veel beter is. Ik heb een Web 'n Walk plus abo afgesloten, met de gedachte dat dat sneller zou zijn. Gezien de beperkte ontvangst van 3G lonen de meerkosten van de 'plus' niet, meestal ben je aangewezen op gprs. Veel beter kun je ervoor zorgen dat je gratis of goedkoop gebruik kunt maken van de hotspots binnen NL, dus een iphone abonnement. Dan heb je in ieder geval ontvangst. Laat je geen Web 'n W aansmeren, in welke vorm dan ook. Voor het overige is er tussen beide abo's weinig verschil, voor beide moeten sinds kort belkosten en sms'jes vanuit en naar het buitenland apart worden afgerekend (dus buiten de bundel). Daarbij is weer heel vreemd dat een sms-je vanuit NL naar een land in Europa (EU) euro 0,25 kost, maar een sms-je met je Nederlandse iphone vanuit bijv. Frankrijk of Spanje (EU) naar Nederland slechts euro 0,13. In beide gevallen dus buiten de bundel. Vreemde jongens, die providers.

ldwil 31-01-10 21:13

Ik ben eigenlijk heel positief, altijd en overal bereik (ik lijk wel de enige) en zo goed als altijd 3G, behalve op plekken waar ik het ook niet verwacht.

Nee helemaal positief!

Het enige nadeel vind ik dat je geen 1000 sms-bundel af kan sluiten icm een i-abo, maar daar is wel mee te leven uiteindelijk.

Peter1612 01-02-10 20:52

@ Idwil: Je hebt nu toch wel zo'n 1000 belminuten/sms'jes pakket? Of is dat weer wat anders?

Iig moet ik zeggen dat ik vrij positief ben over T-Mobile, in tegenstelling tot anderhalfjaar geleden. iPhone 3G na 4/5 maanden verkocht en overgestapt naar de HTC (Dom, dom dom..) vanwege 3G bereik wat 0,0 was in mijn eigen woonplaats (Twello, Gelderland).

Uiteindelijk toch weer in de verleiding geraakt en maar een 3GS unlocked via particulier in Nederland via Marktplaats aangeschaft (toestel nieuw in seal uit België afkomstig). 450 euro (au) en hij bevalt prima, beter bereik, en kan gewoon bellen/mailen/internetten in mijn eigen huis! En altijd navigatie mee... ik wacht vol verwachting op nieuwe iPhone, dan zal deze de deur wel weer uitgaan. Abbo loopt ± augustus 2010 af.

ldwil 01-02-10 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter1612 (Bericht 411528)
@ Idwil: Je hebt nu toch wel zo'n 1000 belminuten/sms'jes pakket? Of is dat weer wat anders?

Nee ik hoef geen 1000 belminuten en smsjes per maand voor 100 euro of hoeveel dat ook is. Ik bedoel dat je bij andere providers bijv. voor 10 euro 'onbeperkt sms' bij je abbo kan afsluiten, dus dan betaal je 10 euro voor 1000 extra smsjes.

Maeslant 02-02-10 12:23

Ik ben ook positief over T-Mobile. Zeker na een uitstapje naar Vodafone. Over KPN hoor ik in mijn omgeving ook niet zulke positieve verhalen.

3G is bij mij altijd wel goed, buiten. Binnen werkt het inderdaad niet naar behoren, maar dat verwacht ik bij geen enkele provider (ook niet van Vodafone/KPN). De snelheid van mijn mobiele internet is eigenlijk prima, ik haal altijd wel 1,8 mbit.

De klantenservice is vriendelijk en heeft ook wel oplossingen. Eigenlijk vind het prima bij T-Mobile, ben ook wel benieuwd naar de nieuwe iPhone en of hij bij T-Mobile ex. blijft :)

remundo7000 02-02-10 15:10

Ik ben meer tevreden over de snelheid van 3G bij T-Mobile dan bij Vodafone. Theoretisch heeft Vodafone een hogere snelheid.
In de praktijk haal ik met T-Mobile altijd de maximaal beloofde snelheid, terwijl ik bij Vodafone een lagere snelheid heb dan bij T-Mobile!
En dus bij lange na niet de hoge snelheid waar ze het over hebben.

sham27 02-02-10 21:36

Ik ben na 4 jaar bij Vodafone (waar ik overigens zeer tevreden over was), overgestapt naar T-Mobile. Eigenlijk de enige reden hiervoor was de iPhone met bijbehorend abonnement. Mijn abo loopt nu een week en ik ben toch erg tevreden over T-Mobile. Ik heb één keer met de klantenservice gebeld en ben toen echt supervriendelijk en goed geholpen!! Ook heb ik nog geen problemen gehad met bereik (bellen / smsen) en valt het 3G bereik me ook goed mee, al moet ik zeggen dat ik wel het gevoel heb dat ik bij Vodafone een betere dekking had.

Al met al dus nog geen spijt van mijn overstap naar T-Mobile.

Ohja, en de belstatus is bij mij wel zéér recent.

Buur 02-02-10 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sham27 (Bericht 411941)
Ohja, en de belstatus is bij mij wel zéér recent.

Sinds (ik meen) iets meer dan een week is die inderdaad eindelijk up-to-date (loopt dus niet meer 2 dagen achter). T-Mobile heeft eindelijk doorgekregen hoe het moest, na anderhalf jaar gedonder... Joepieeee! :rolleyes:
(Voor de rest ben ik heel tevreden, hoor, lees ook mijn eerdere posting in de draad.)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.