iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/30635-zijn-leden-positief-over-t-mobile-zijn.html)

Buur 17-02-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Awater (Bericht 417693)
Ik heb nergens gesuggereerd dat ik, behlave namens mezelf, namens jou of wie dan ook zou spreken. Een vreemde opmerking dus.

Als jij hele algemene bewoordingen gebruikt als "Pas nu weet ik dat je eigenlijk gewoon op die hotspots bent aangewezen om een beetje te kunnen internetten", dan durf ik te zeggen dat het niet zo algemeen is als dat jij daarmee zegt. Niet om jou te weerspreken, maar eerder verduidelijken voor anderen die het lezen en er mogelijk (verkeerde) conclusies uit trekken. Heb ik jou daarmee op lange teentjes getrapt, dan sorry voor het misverstand. Het was geen persoonlijke aanval. :) Maar ik laat het hierbij rusten (voordat het mogelijk wel persoonlijk gespeeld gaat worden, ik wil dat echt voorkomen); jouw en mijn standpunten zijn duidelijk.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Awater (Bericht 417693)
Dat er legio mensen tevreden zijn, geloof ik graag, er zijn ook mensen die tevreden zijn omdat ze een kartonnen doos hebben om in te wonen. Maar kwaliteit is niet hetzelfde als tevredenheid. Voor het bedrag dat ik betaal aan T-Mobile verwacht ik kwaliteit (en op basis daarvan tevredenheid), in dit geval van het aangeboden netwerk (3G), en die kwaliteit is er simpelweg niet. Zie ook de uitgebreide testen in computerbladen en zelfs in de consumentengids.

Ook dat is slechts relatief en zeker niet 100%. Daar gaat dit hele topic dan ook over. :)

wouter1981 17-02-10 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mysteriousgirl_ (Bericht 417625)
Ze zeggen dat je abonnement i-150 29,95 per maand kost, maar ze vergeten te vermelden dat daar nog 19% btw overheen gaat. Bij een rekening van 31.13 euro is dat dus 5.91. Dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt met andere providers.

Dit is onjuist. Als bij jou werkelijk (29,95 + 19% = 35,64) wordt afgeschreven moet je snel naar de Shop gaan of bellen met de KS. Want dat klopt dan niet.

p4204r 19-02-10 12:19

Ik zie en hoor een hoop klachten, echter ik zit nu een half jaartje bij TM en heb geen problemen te melden. Prima dus.

herojohan 19-02-10 21:24

Is het internet van t-mobile ook goed in Friesland?
Iphone 3G S is onderweg :D

Fleetwood 20-02-10 09:19

4 jaar lang geen problemen, totdat ik over ging naar de i-150, nu klopt er niks meer in het systeem van t-mobile. factuur te hoog, online staat ie nog op flex15. positief is dat die mevrouw waar ik mijn contract heb verlengt, me steeds nog terugbeld en haar afspraken nog steeds nakomt. het gaat dus fout, maar vooralsnog word het wel opgelost.

wil niet zeggen dat ik het niet vervelend vind.

Econz 20-02-10 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herojohan (Bericht 418527)
Is het internet van t-mobile ook goed in Friesland?
Iphone 3G S is onderweg :D

Dat kun je hier bekijken.

sham27 20-02-10 15:38

Na een maand nog steeds erg positief! Overal nog bereik gehad en ook overal 3G waar ik er behoefte aan heb, alleen geen dekking in the middle of nowhere, maar dat verwacht ik ook niet.

Pete.Z 20-02-10 17:41

Niet ontevreden, maar ook niet tevreden.
Sommige plekken in Nederland is gewoon geen dekking, en dat is balen.
Dat er soms geen 3G is kan ik nog mee leven, maar helemaal niet kunnen bellen is wel heel erg Libertel 1996.....

thomas1 20-02-10 18:12

medium tevreden T-Mobile haalt zijn 3g internet snelheid zelden en soms totaal geen bereik.Ik was zeer tevreden met orange want daarmee had ik nooit enig probleem.

thomas1 20-02-10 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 417710)
Dit is onjuist. Als bij jou werkelijk (29,95 + 19% = 35,64) wordt afgeschreven moet je snel naar de Shop gaan of bellen met de KS. Want dat klopt dan niet.

Bij mij idem dito ..er komt gewoon 19% btw over de totale rekening heen.
en dit klopt dus wel ..

ButcherJF 20-02-10 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 (Bericht 418753)
Bij mij idem dito ..er komt gewoon 19% btw over de totale rekening heen.
en dit klopt dus wel ..

Klopt voor geen meter. Het bedrag een iPhone-abonnement is incl. BTW. Ik heb nog nooit meer betaald.
Kijk maar eens onderaan deze pagina.

gtabak 20-02-10 19:44

Toch wel weer typisch Nederlands om zo kritisch te zijn. Voor €29,95 krijg je onbeperkt internet, 150 minuten bellen en 150 SMS-jes. En dan heb je niet altijd 3G binnenshuis en moet je soms in de wacht bij de helpdesk. Kijkend naar de prijsstelling ben ik best tevreden over T-Mobile, heb bijna altijd ontvangst (ook in het buitengebied), af en toe geen 3G (meestal binnen dus) en voor de rest werkt alles gewoon naar behoren (dus ook visual voice mail). Rekeningen kloppen en dat alles nu voor het 3e jaar. Hoezo slechte provider, of wil je soms gratis op de eerste rij zitten.

phoontje 20-02-10 20:08

Gtabak,
Ik sluit me helemaal aan bij jouw reactie!
Gewoon tevreden!

mijn rekening is ook gewoon 29,95

thomas1 20-02-10 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 418779)
Klopt voor geen meter. Het bedrag een iPhone-abonnement is incl. BTW. Ik heb nog nooit meer betaald.
Kijk maar eens onderaan deze pagina.


Net even mijn rekening bekeken ik heb de i-300 en je hebt helemaal gelijk.44.95 is inclusief de BTW .
Dank je voor je informatie :)

S¡mon 20-02-10 22:21

3G heb ik op aardig veel plekken, en anders valt het altijd wel terug op GRPS. Heb nog maar 1x "No Service" gehad: dat was ergens diep in de bossen, van de zomer.

Oh, en wat me wel opvalt is dat het 3G signaal recent sterker is geworden binnenshuis, maar binnen had ik altijd wel 3G :P

Guest-20201028093429 21-02-10 14:03

Ik moet zeggen dat ik totaal niet tevreden ben over T-Mobile. Slecht bereik (In mijn school totaal geen bereik, terwijl mensen met KPN of iets dergelijks dat wel hebben), vaak valt het weg. Kosten van de factuur kloppen niet of er worden extra kosten in rekening gebracht voor internet (Wat ik nieteens kon gebruiken omdat ik het expres geblokkeerd had). En over de service ben ik ook niet echt te spreken. Geef mij maar KPN, nooit problemen mee gehad. Ik woon in de randstad, dus aan de locatie zal het niet liggen.

rvanhusen 21-02-10 15:49

Ja ik totaal geen problemen mee.

Wat je hier vaak leest is het verhaal van mensen die van alles uit halen met hun iphone en als er dan iets niet werkt t-mobile of apple de schuld geven.

Heb tot nu toe geen beter toestel gehad en t-mobile is best prima met ieder netwerk is wel wat.

Hiervoor KNP zelf daar kwam ik wel eens in een gebied waar geen dekking was.

sham27 21-02-10 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rvanhusen (Bericht 419064)
Ja ik totaal geen problemen mee.

Wat je hier vaak leest is het verhaal van mensen die van alles uit halen met hun iphone en als er dan iets niet werkt t-mobile of apple de schuld geven.

Heb tot nu toe geen beter toestel gehad en t-mobile is best prima met ieder netwerk is wel wat.

Hiervoor KNP zelf daar kwam ik wel eens in een gebied waar geen dekking was.

Inderdaad, ik had met Vodafone ook slecht bereik op de uni en nu heb ik gewoon vol bereik!

joerieve 21-02-10 16:27

Ik heb er ook geen problemen mee enigste wat ik nog moet doen is klanten service bellen om mijn visual voicemail te activeren :P en bereik vind ik prima, kan er prima mee internetten en bellen in de trein (oke sommige stukken valt het ff weg (bij boerderijen etc))

Fleetwood 21-02-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne (Bericht 419029)
Ik moet zeggen dat ik totaal niet tevreden ben over T-Mobile. Slecht bereik (In mijn school totaal geen bereik, terwijl mensen met KPN of iets dergelijks dat wel hebben), vaak valt het weg. Kosten van de factuur kloppen niet of er worden extra kosten in rekening gebracht voor internet (Wat ik nieteens kon gebruiken omdat ik het expres geblokkeerd had). En over de service ben ik ook niet echt te spreken. Geef mij maar KPN, nooit problemen mee gehad. Ik woon in de randstad, dus aan de locatie zal het niet liggen.

maar goed, de vraag was natuurlijk of er iemand was die wel positief is over T-Mobile:rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.