iPhone 2G met web 'n walk plus discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone liefhebbers, Ik zit met een brandende vraag: Ik wil graag mijn contract vernieuwen bij T-Mobile en daarbij een Web 'n walk plus abonnemnet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 2G met web 'n walk plus
Beste iPhone liefhebbers,
Ik zit met een brandende vraag: Ik wil graag mijn contract vernieuwen bij T-Mobile en daarbij een Web 'n walk plus abonnemnet nemen. Ik had al Web 'n Walk standaard (384 kb/s), en nu wil ik toch iets omhoog qua snelheid. Web 'n Walk plus heeft een downloadsnelheid van max 1 MB/s. Nu is mijn vraag of mijn 2G iPhone die internet snelheid wel aankan? Misschien is het max van een 2G namelijk wel 384 kb/s, en dan heeft het niet zo veel zin om een Plus abonnement te nemen. Wie kan me hier antwoord op geven? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Denk inderdaad dat dat geen zin gaat hebben met een iPhone 2G.
|
||||
|
||||
Inderdaad, de 2G ondersteunt sowieso geen 3G dus 1MB/s zit er niet in.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie (snelle) reactie!
Weten jullie dan toevallig ook wat de 2G max aan snelheid aankan? Ik heb al gezocht, maar kan niets vinden! Bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Helemaal duidelijk nu!
Bedankt allemaal!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen Web'n'Walk Standard met iPhone | Liquid2ubstanc3 | iPhone algemeen | 4 | 22-08-10 21:31 |
Nieuwe Iphone met Web n walk standaard? | Rubske | Odido (T-Mobile) | 4 | 24-03-10 16:12 |
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement | JordyxD | Odido (T-Mobile) | 5 | 16-03-10 17:02 |
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk | hb88xx | Odido (T-Mobile) | 3 | 07-08-09 11:41 |
Geen 3G met Web n Walk Plus? | forumuser | Odido (T-Mobile) | 19 | 23-06-09 16:50 |
|
|