web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan een iPhone te gaan kopen en ben nu druk aan het zoeken voor goedkope (en goed werkende ) abonnementen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
web'n'walk Plus in combinatie met Relax Sim only abonnement
Hallo allemaal,
Ik ben van plan een iPhone te gaan kopen en ben nu druk aan het zoeken voor goedkope (en goed werkende ) abonnementen. Nou was mijn vraag: "Is het mogelijk om een geunlockte iPhone te kopen, en te internetten met web'n'walk Plus van T-Mobile en dat in combinatie met een Relax SO abonnement? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone overgekocht via deze site ik bel met een flex abo voor 7,50 en een web en walk dit gaat perfect
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor de tip maar als ik het probeer intevullen werkt het ineens niet?
|
|
|||
|
|||
net mijn abo verlengd met een relax 35 in combinatie met w&w en kan nu dus gewoon de overgebleven min meenemen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En (nieuwe) flex abo hebben ze niet meer. Suc6 |
|
|||
|
|||
Oké, ik had inderdaad nog geen t-mobile acount.
Bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Graag jullie hulp, web 'n walk plus of iphone abonnement?? | martinelien | iPhone algemeen | 12 | 05-11-10 19:56 |
iPhone abonnement of relax + web 'n walk???? | lieflotje | Odido (T-Mobile) | 32 | 04-08-10 21:05 |
3GS Relax + Web'n'walk of I300? | william90 | Odido (T-Mobile) | 24 | 26-05-10 14:23 |
Geen 3G met Web n Walk Plus? | forumuser | Odido (T-Mobile) | 19 | 23-06-09 16:50 |
iPhone 2G met web 'n walk plus | iTommie | Odido (T-Mobile) | 5 | 21-03-09 17:08 |
|
|