Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fred85 Ik heb namelijk op mijn werk in Rotterdam centrum wel volledig 3G bereik maar geen internet mogelijkheden. De Iphone laadt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#81
|
|||
|
|||
Citaat:
In een andere thread wordt hier al over gesproken en gezegd wordt dat dit komt door onderhoudswerkzaamheden van t-mobile. Vandaag gaat het vooralsnog goed. Er gaat weer data over het 'lijntje'. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#82
|
|||
|
|||
Ook ik heb m'n iphone in maart retour TM gestuurd en m'n geld terug gekregen.
TM verkoopt willens en wetens een product dat bij lange niet overeenkomt met wat ze hun klanten voorspiegelen. Nu lekker een simpele nokia met een Ben abo die elke maand opgezegd kan worden. |
#83
|
|||
|
|||
Ik woon sinds 3 maanden in Baarn, en ik heb hier geen enkele 3G bereik,
Kan ik ook in aanmerking komen voor korting of contract ontbinding |
#84
|
|||
|
|||
Dan niet volgens mij. Omdat je op je oude adres wel goede verbinding hebt. Je kan even bellen met Tmobile of een klachtenbrief sturen ik heb van sommige forummers gehoord dat het bij hun wel is gelukt om te ontbinden.
__________________
NWO 666
|
#85
|
|||
|
|||
Contract ontbinden T-Mobile
Hallo,
Ik weet dat je niet zomaar kan ontbinden en daar wel een traject aan vooraf gaat. Toch is mij vorige week verteld door de KS van T-Mobile dat ik mijn contract kon ontbinden en de iPhone inleveren. Hier was ik het niet mee eens en heb dat ook aangegeven. Ze konden niet meer voor me doen. Ik wil best het contract ontbinden maar de telefoon wil ik houden. Deze heb ik over een maand alweer een jaar en waarom zouden ze die dan nog terug willen. Als ik nou zeg dat die kapot is (wat ook bijna het geval is: barst in scherm, mute knop kapot en flink beschadigd aan de achterkant en hoeken). Ik kan er opzich nog van alles mee maar denk dat ze er weinig aan hebben.. Heeft iemand dit al keer meegemaakt, ben benieuwd naar de ervaringen? Zo ja ik heb gelezen dat sommige mensen het is gelukt om hun contract te ontbinden en telefoon gewoon gehouden hebben.. Hoe komen ze erachter dat je de telefoon nog hebt? Dit vraag ik me wel eens af. |
#86
|
||||
|
||||
//Topic's samengevoegd
__________________
Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij
De iPhone Hardware specialist Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak |
#87
|
|||
|
|||
Geen netwerk
Vandaag gebeld met klantenservice.heb al weken geen netwerk verbinding.kwam er niet door, er wordt alleen hetzelfde verhaal verteld mbt compensatie.heel slecht en het is maar de vraag of het over 3weken is opgelost.kan alleen maar aanraden zoveel mogelijk gezamenlijk een klacht in te dienen, dan zet het meer kracht bij.ik ervaar op dit moment geen service, en dat kun je op 2 manieren uitleggen
|
#88
|
|||
|
|||
Ik heb in augustus 2009 de Iphone gekocht. De eerste paar maanden (3) had ik daarnaast ook nog Vodafone. Als ik het toestel unlockte kon met vodafone prima Internetten. Toen de wissel naar T-Mobile plaatsvond begon het probleem. Slechte dekking etc etc. maar daar weet iedereen met T-mobile alles van.
Ik heb nu ruim 14 maanden aangemodderd en regelmatig contact opgenomen met T-Mobile. Na 14 maanden is het nu eindelijk zo ver dat ik het contract mag beeindigen (9 maanden voor de einddatum). Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. T-Mobile vraagt me echter om het toestel ook terug te sturen. Na ruim 14 maanden lijkt me dat ik al meer dan 50% van het toestel als mijn eigendom mag rekenen. Het is ook niet het toestel waar ik problemen mee heb maar de verbinding. Ik zou best een gedeelte van het resterende abonnemetsbedrag willen bijbetalen maar ook weer niet te veel. Ik verwacht namelijk ook een compensatie voor de afgelopen 14 maanden waar de dienst waar ik voor heb betaald niet door T-mobile geleverd is. Ik zou hier vandaag over worden teruggebeld, dat hebben ze me de afgelopen 14 maanden wet 10 keer beloofd.. "we bellen binnen een week terug" dat hebben ze nog nooit gedaan! |
#89
|
|||
|
|||
Citaat:
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty. |
#90
|
|||
|
|||
Hmmm terugbellen???? Nou vergeet het maar, ik zit vanaf begin oktober al op uitsluitsel te wachten. Meerdere malen zelf gebeld en nu is contract ontbinding een feit heb ik een vraag gesteld hoeveel ik de Iphone kan overnemen.
Hierop geen reactie gehad en maandag met de "klantenservice"gebeld en jawel na uitleg van mijn kant en het niet luisteren van hun kant was de service zo goed dat ze de het gesprek direct afkapte zonder zelfs gedag te zeggen. Hoorn erop en daar zat ik. Teruggebeld en jawel de mevrouw die ik aan de lijn had was er toevallig net niet....de laatste tijd kwam al op mijn Iphone NO SERVICE te staan maar de "klantenservice"van Tmobile heeft het overgenomen...NO SERVICE. Wellicht dat ze op een klantenbrief wel reageren, al betwijfel ik het. Dus volhouden met bellen zou ik zeggen en ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen. |
#91
|
|||
|
|||
Ik heb ze zelf gebeld en ze konden geen terugbelafspraak in het systeem vinden... De dame die me tewoord stond zag wel dat ik inderdaad mocht ontbinden en dat het toestel teruggestuurd moest worden.
Ik kan er ook voor kiezen om voor een bijbetaling van 250 euro het toestel te houden... Ik heb een maandbedrag van 30 euro.. 9 maanden zou 270 euro zijn.. Dus ze bieden me geen oplossing. Ik mag ontbinden en dan moet ik om mijn toestel te houden op 20 euro na het volledige contractbedrag betalen.. Dat is natuurlijk van de zotte! Dan blijf ik wel klant want dan kan ik 9 maanden bellen voor 20 euro.. Ik ben echt nog nooit zo teleurgesteld geweest. Ze geven toe dat ze niet de kwaliteit kunnen leveren.. De telefoniste gaf aan dat ik al twee keer een korting had gekregen op mijn maandbedrag en vond dat ik al genoeg schadeloos was gesteld.... Ik ga morgen eens even bellen met mijn rechtsbijstandsverzekering... |
#92
|
|||
|
|||
Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik vandaag voor het eerst ben teruggebeld door een medewerker van T-mobile. Niet dat ze me heeft geholpen maar ze heeft zich wel aan haar afspraak gehouden en dat kunnen niet veel T-mobile medewerkers zeggen!
|
#93
|
|||
|
|||
t mobile
mijn advies zou zijn, als je bewijsbaar een slechte dekking hebt, zorg dat je dit zwart op wit van t mobile krijgt.
ikzelf heb t mobile daarna talloze malen gemaild, iedere keer kreeg ik het aanbod, contract ontbinden, telefoon inleveren. ik heb mijn zaak voorgelegd aan de geschillencommissie, koste me 50 euro.maar voordat de zaak in uitsprak kwam ging t mobile op mijn voorstel in contract onbinden en telefoon houden. ik weet van nog iemand die dat zo gedaan heeft en een ander via rechtsbijstand. Nu blijkt het zo te zijn dat de klantenservice niet meer mag bieden, dus je moet zorgen dat je daar voorbij komt. |
#94
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar vind ik de geschillencommissie? |
#95
|
|||
|
|||
|
#96
|
|||
|
|||
Kijk daar heb ik iets aan.
|
#97
|
|||
|
|||
Ik was gisteren in mn nieuwe huis......... geeennn bereik! Ohoh ik hoop toch dat dat in februari niet meer zo is! Hou het er voorlopig maar even op dat het er aan ligt dat het een nieuwbouwwijk is en dat het allemaal wel weer goed komt.
|
#98
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer ook of je met handmatig netwerkzoeken buitenshuis wel ontvangst krijgt. (providers doen al niets meer voor je als je buitenhuis wel ontvangst hebt, je muren kunnen behoorlijk het signaal dempen, daarvoor nemen ze geen verantwoording.) Heb je al geklaagd bij de klantenservice? (postcodecheck laten uitvoeren). Zonder klachten gaan ze dus echt geen mast bijplaatsen en zit je in februari gewoon nog steeds zonder dekking! Daarnaast heb je juist ook in de tussenliggende periode van voorbereiden en verhuizen je mobiele telefoon en dus ook dekking hard nodig. Als ik jou was zou ik maar vast een KPN of Vodafone prepaidsimkaart gaan kopen om naartoe door te schakelen.... |
#99
|
|||
|
|||
Heb een telfort sim only er bij dus kan gelukkig altijd wel bellen. Ik kan in januari verlengen, als het dan nogsteeds niet beter is op het bouwterrein ga ik aan de bel trekken, tot die tijd kan ik er toch niet vanaf en heb ik thuis in ieder geval nog bereik. Ik zal eens rondvragen aan mensen die daar in de buurt wonen hoe hun het allemaal ervaren, aan de andere kant van de wijk is wel goed bereik want daar werk ik en heb ik nog geen problemen ondervonden.
|
#100
|
|||
|
|||
Ik probeer een mail te sturen naar T-mobile... Info@T-mobile is onlangs opgeheven deze doen het niet:
Delivery has failed to these recipients or distribution lists: services@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator. klachten@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator. webredactie@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator. directie@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator. iemand@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator. sales@t-mobile.nl Your message wasn't delivered because of security policies. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please provide the following diagnostic text to your system administrator. geschillen@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Microsoft Exchange will not try to redeliver this message for you. Please check the e-mail address and try resending this message, or provide the following diagnostic text to your system administrator. wanprestatie@t-mobile.nl The recipient's e-mail address was not found in the recipient's e-mail system. Weet iemand het mailadres van T-Mobile? Ik heb namelijk een hekel aan papierverspilling.... `en ik kan me niet voorstellen dat een ISP Geen mailadres heeft....???? Ik wil namelijk deze mail naar ze sturen.. Geachte mevrouw, meneer, Sinds 19-08-2009 ben ik in het bezit van een i150 abonnement en een iPhone 3GS. De verbinding met het toestel is vanaf het eerste moment niet stabiel. Ik ben echter niet iemand die daar meteen over klaagt. Pas in 2010 begon ik me echt te ergeren aan de gebrekkige kwaliteit van zowel de GSM verbinding als het 3G netwerk. Op mijn huislocatie in Spijkenisse ben ik in huis nauwelijks bereikbaar en komt het vaak voor dat ik een voicemail ontvang omdat ik een gesprek heb gemist. Ook 3G doet het bij mij thuis niet of nauwelijks. Gelukkig heb ik een Wi-Fi netwerk waardoor dit thuis geen probleem is. Helaas is ook op andere locaties waar ik vaak verblijf de kwaliteit en de dekking zeer slecht. Ondanks de aangekondigde verbeteringen heb ik nog regelmatig geen verbinding met Internet en ben ik slecht bereikbaar. Dit heb ik meerdere malen aan uw medewerkers gemeld via het 1200 nummer. Ook via Twitter (@tmobile_webcare) heb ik herhaaldelijk getracht mijn probleem opgelost te krijgen. Tevergeefs zo blijkt. Toezeggingen die werden gedaan om mij terug te bellen zijn jullie meerdere keren niet nagekomen en ook de kwaliteit blijft te wensen over laten. Via het callcenter heb ik nu te horen gekregen dat ik mijn contract mag ontbinden. Ik moet hiervoor echter kiezen of ik mijn telefoon inlever en €199,- retour krijg of 250 euro bijbetalen. Beiden zijn voor mij geen optie. Ik ben van mening dat ik een telefoon heb gekocht en dat T-Mobile de afgesproken dienst niet kan leveren. Ik heb nu al 15 maanden voor een dienst betaald die niet volledig is geleverd. Het toestel zelf voldoet prima. Ik wil dit zo snel mogelijk gaan gebruiken in combinatie met een Sim-Only abonnement van een andere provider die wel de gewenste en toegezegde dienst kan leveren. Het resterende bedrag is 9 X 29,95 = 269,55 Ik vind het dan heel raar dat ik 250 euro moet betalen om mijn telefoon te houden! Zeker nu ik 15 maanden niet heb gekregen waar ik voor heb betaald. Ik moet dan 250 euro betalen voor mijn telefoon en daarnaast nog eens 9 maanden voor een vergelijkbaar abonnement bij een degelijke provider. Dit laatste komt neer op 225 euro. Ik stel voor om het verschil tussen de 270 euro die ik u in het contract verschuldigd zou zijn en de kosten die ik moet maken in de 9 maanden dat ik een andere provider moet kiezen te delen. Dit komt neer op 270 – 225 = 45 euro gedeeld door 2 = € 22, 50. Met andere woorden, ik betaal u nog € 22, 50. Daarnaast wordt mijn contract ontbonden en blijft de telefoon, zonder verdere bijbetaling van mijn zijde, van mij. Ik verneem graag binnen 30 dagen van u een inhoudelijke reactie. Mocht ik na die tijd niets van u hebben vernomen, dan zal ik contact opnemen met de klachtencommissie. Ook zou ik graag een bevestiging van de ontvangst van deze brief ontvangen. Met vriendelijke groet, Wilster |
Labels |
abonnement, contract ontbinden, dekking, iphone, ontbinden, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contract ontbinden of...? | rogertje | Odido (T-Mobile) | 6 | 01-01-11 15:06 |
Ontbinden contract | cubesten | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-11-10 11:44 |
Contract ontbinden | Clyn | Odido (T-Mobile) | 10 | 14-06-10 20:58 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract ontbinden | mike28 | Archief | 1 | 21-11-09 12:57 |
|
|