Nummerweergave uitzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb nergens kunnen vinden hoe ik op mijn iPhone mijn nummer geheim kan zetten, zodat wanneer ik iemand bel, diegene niet ziet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummerweergave uitzetten
Hoi, ik heb nergens kunnen vinden hoe ik op mijn iPhone mijn nummer geheim kan zetten, zodat wanneer ik iemand bel, diegene niet ziet dat hij gebeld word.
Ik heb wel eens gehoord van een code die je voor het nummer intikt, maar kan het nergens vinden. Kan iemand me uit de brand helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen -> Telefoon -> Nummerherkenning.
|
|||
|
|||
Of gewoon voordat je beld #31# voor je nummer zetten als je het niet bij alles wilt
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag mij wel bij naam of initialen bekend willen laten zijn maar niet met mijn tel nummer, hoe doe ik dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nummerweergave uitzetten
Yukhalilsel, bedankt voor je snelle antwoord.
Geen goede beurt van apple, hopelijk in een update, maar wie vertelt het ze Blijf gezond en geniet |
|
|||
|
|||
Apple zou er alleen bij idevices invloed op kunnen uitoefenen. Echter het verzenden van beller identificatie is een gsm standaard en daar moet de gsm- werkgroep wat aan doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummerweergave | voord099 | iPhone algemeen | 12 | 19-11-14 15:41 |
nummerweergave | leopelzer | iPhone algemeen | 0 | 17-10-10 10:21 |
Nummerweergave probleem | papegaai01 | iPhone algemeen | 4 | 03-12-09 16:44 |
nummerweergave 2.2.1 ? | arjen | iPhone algemeen | 2 | 14-09-09 21:08 |
Nummerweergave | rickie | Archief | 2 | 14-03-08 08:19 |
|
|