Internet in Engeland ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een domme vraag, maar ik heb het antwoord niet op de forums kunnen vinden. Ik overweeg een iPhone met regulier iPhone abbo bij T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet in Engeland ?
Misschien een domme vraag, maar ik heb het antwoord niet op de forums kunnen vinden. Ik overweeg een iPhone met regulier iPhone abbo bij T-Mobile te nemen. Kan ik met dat abonnement in Engeland (met name in/rond Londen) dan internetten op de iPhone ? De T-Mobile prijslijst heeft het over onbeperkt internet in Nederland, maar ik ben benieuwd of en hoe dat dan in het buitenland werkt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In het buitenland ga je betalen "true the nose" zoals de Engelesen dat zo mooi zeggen.
Onbeperkt internet is alleen in NL geldig, en vreselijk duur vanuit het buitenland, en met vreselijk bedoel ik vreselijk....alleen als je een Wi-Fi verbinding hebt is het gratis natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Het is wel duurder als in nederland maar als je even snel af en toe kijkt valt het wel mee.
Onderstaande tabel is te vinden op de site van t-mobile: In het buitenland betaal je per MB. Zone 1: Europa Als je PrePaid beller bent of abonnee bent en gewoon internet gebruikt (ad1)€ 2,00 per MB. Als je abonnee bent en breedband internet gebruikt(ad2)€ 2,00 per MB, met een maximum van € 5,00 per dag. Als je abonnee bent en breedband internet gebruikt (ad3)€ 2,00 per MB, met een maximum van € 15,00 per dag. Dit moet je weten:
Het komt er dus op neer dat je bij normaal gebruik 2,00per Mb betaalt met een max van 5,00 per dag. Laatst gewijzigd door ronald24e; 11-06-09 om 21:47. |
|
|||
|
|||
Duidelijke uitleg, bedankt! Ik zal hem hoofdzakelijk gebruiken om op vakantie de reisjes in de tube te plannen (rekening houdend met actuele opstoppingen) en eventueel via google maps even snel te kunnen zien waar we zijn op de kaart. 5 euro per dag is mij dat meer dan waard
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan hoor en veel plezier zou ik zeggen!
|
Labels |
buitenland, engeland, internet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Iphone Engeland | Goerez | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 16-02-09 22:07 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
iPhone uit engeland | Ravens | Archief | 20 | 25-09-07 18:30 |
|
|