3.0 MMS met Tmobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice @roy1980: De MMS optie is helaas niet beschikbaar voor de eerste generatie iPhones. Ok bedankt! Daar baal ik overigens wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou na het herstellen werkt het dus nog steeds niet. Begin nu serieus moedeloos te worden!
|
|
||||
|
||||
Ik heb mn telefoonnummer ingevult, ik wist niet eens dat dat kon!
Maar nogsteeds geen mms. Overigens had ik zo'n bestand geïnstalleerd voor tethering (uit die tip op het blog hier) ik heb die profile ondertussen weer verwijdert en mijn iPhone twee keer herstart (waarvan een met homeknopje erbij ingedrukt). Echter staat de tethering optie er nogsteeds! |
|
|||
|
|||
Toch vreemd he Libia ik heb dat dus ook. Tethering staat er gewoon in, werkt ook naar mijn idee. Gebruik het niet maar het werkt wel. En dat wat ik wil gebruiken (mms) dat werkt niet!
|
|
||||
|
||||
@libia: verbind je iPhone met je Mac / PC en ga even naar die functie, je zult zien dat het vanzelf weer verdwijnt.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@Vlinderbloem: als tethering in staat, dan betekent het dat je toch een profiel hebt geïnstalleerd, waardoor MMS nu niet meer werkt. Heb je toch je backup teruggezet na het herstellen?
Probeer anders het volgende: Instellingen --> Algemeen --> Helemaal naar onderen scrollen --> Stel opnieuw in --> Herstel netwerkinstellingen. Als dit niet werkt dan ook de optie "Herstel alle instellingen" proberen. Suc6. |
|
|||
|
|||
Bluevoice nee ik bedoel dat ik in mn instellingen de optie internet-tethering heb staan, hij staat niet aan, heb dat profiel niet meer gedownload dus heb ook geen idee of dat nu werkt.
Ik heb na het herstellen eerst geprobeerd om te mms'en, dat lukte niet. Toen heb ik mn reservekopie teruggezet dus met mn contacten muziek en dergelijke. Dat ga ik nu ff proberen! |
|
||||
|
||||
Ok, na verbinden met mn pc is tethering idd verdwenen, maar mms is er, ook na reboot met homeknop, niet!
Maarja, het is 50 cent extra voor een mms, dus ik zal het toch niet gebruiken. Ik wil alleen gewoon kunnen waar ik recht op heb |
|
|||
|
|||
Hm ja ik wil het wel echt gebruiken!
|
|
||||
|
||||
@ libia: Misschien een stomme vraag, maar heb je wel softwareupdate 3.0 geïnstalleerd? Ik zie dat jij software versie 2.2 draait, in 2.2 heb je überhaupt geen MMS functie.
|
|
||||
|
||||
ja sorry, ik heb het nu aangepast. Ik zat steeds op mn iPhone en volgensmij kun je het alleen op de pc aanpassen..
|
|
|||
|
|||
Beide optie's geprobeerd, eerst netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, werkt niet. Daarna alle instellingen hersteld, werkt ook niet.
Ga nu nog 1 keer herstellen via itunes, en daarna kap ik ermee word er nu echt niet vrolijk meer van, straks mieter ik die iphone uit frustratie nog door mn kantoor heen en dat lijkt me niet zo slim |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar veel succes iig, ik heb de hoop voor mij al opgegeven, maar ik hoor het graag als het je nog is gelukt |
|
||||
|
||||
@Vlinderbloem: als je straks je iPhone gaat herstellen doe het volgende: zet na het herstellen geen backups of gegevens terug, ontkoppel na het herstellen gelijk je iPhone en probeer met een "lege iPhone" een MMS na jezelf te sturen. Anders moet je misschien toch contact opnemen met T-Mobile, zij ondersteunen de 3.0 software ook.
@libia: Tweede stomme vraag: als je naar Instellingen --> Berichten gaat, staat het schuifje voor MMS aan? Laatst gewijzigd door Bomans; 19-06-09 om 16:56. Reden: Samengevoegd |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar btw: stomme vragen bestaan helemaal niet er zijn ook zat mensen die van die simpele dingen vergeten (zou bij mij ook nu het geval kunnen zijn ) |
|
||||
|
||||
Kan het zijn dat je de software voor de 1e generatie iPhone hebt geïnstalleerd op je iPhone 3G?
|
|
||||
|
||||
Neen, want dat is helemaal niet mogelijk bluevoice
|
|
||||
|
||||
@Bomans: Hoe kan iemand dan de hele MMS optie missen?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
mms, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tmobile Iplan of Relex met internet | angelique100 | Odido (T-Mobile) | 3 | 04-03-11 20:54 |
hotmail met iphone 3gs tmobile | lvddoel | Odido (T-Mobile) | 3 | 07-02-11 23:25 |
tmobile iPhone abo met nokia | mafkaan | Odido (T-Mobile) | 0 | 14-08-10 11:26 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
iPhone 3G (TMobile) met O²? | iGregor | Archief | 1 | 01-10-08 20:10 |
|
|