Geen MMS instellingen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij staat er ook geen Mobiel Datanetwerk En bij mijn vriendin wel. Weet iemand hoe ik dit menu kan zien?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij staat er ook geen Mobiel Datanetwerk
En bij mijn vriendin wel. Weet iemand hoe ik dit menu kan zien? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mms'en werkte de eerste dag dat ik de iPhone had (met het "tijdelijke" nummer). Tweede dag, geen netwerk meer. T-mobile gebeld en het tijdelijke nummer weer laten activeren (M'n oude toestel is beschadigd en eigenlijk niet echt mee te werken...). Nu werkt mms dus niet meer.... weet niet of ik even moet wachten tot mijn oude nummer is overgezet van Telfort (per 8 augustus....), maar lijkt mij van niet???
|
|
|||
|
|||
Voor iedereen,
ik heb de oplossing op de Iphoneblog van T-Mobile gezet. T-Mobile blog forum ga naar het kopje software |
|
|||
|
|||
Helaas, 1e oplossing werkt niet.
Bij de 3e mis ik "Mobiel datanetwerk" op mijn iPhone.... (Internet Tethering trouwens ook...) Laatst gewijzigd door Pollie1970; 20-07-09 om 22:16. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is door meerdere partijen confirmed. Als het bij jou niet werkt doe je toch echt iets fout succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu nog mijn tijdelijke nummer... wacht anders wel even tot ik m'n eigen (oude) nummer weer heb, misschien dat het dan weer wel werkt?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zal de tutorial op de T-Mobile Iphone blog even aanpassen Thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
(Swirly) MMS instellingen | sossienl | Jailbreak apps en thema's | 117 | 23-10-09 12:57 |
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen | Olaf! | Vodafone | 119 | 14-10-09 23:48 |
MMS instellingen in iPhone 2G | oneufus | Archief | 2 | 18-06-09 22:05 |
MMS instellingen Proximus | jumper | Archief | 2 | 07-03-08 14:15 |
|
|