Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Mij werd gezegd dat ze zouden bellen als ze binnen waren op vrijdag en dat ik het dan gewoon kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan? |
|||
Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 | 21 | 37,50% | |
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld | 23 | 41,07% | |
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! | 10 | 17,86% | |
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni | 4 | 7,14% | |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Per plek verschilt het volgens mij ook wel. In een stad van bijvoorbeeld 600.000 inwoners zal er meer vraag naar zijn dan in een stad van 300.000 inwoners.
Grotere kans dat hij in de 1e stad eerder weg is dan in de 2e stad. |
|
|||
|
|||
Ik ben de 1e op de reserveringslijst in deventer t-mobile shop maar toch ga ik er as vr op de openingstijd daar heen, want je weet maar nooit..
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, maar ik heb vooral gereserveerd omdat ik niet in de winkel kan zijn als de winkel opent en ik wil dan niet weken wachten tot de nieuwe lading
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik heb nog een vraag is wel Offtopic, zit er op je iPhone de t-mobile software troep op? als je het bij t-mobile haalt? want dit zie je wel vaker dat ze telefoons veranderen ook softwarematig zn tmobile logo etc etc. en dat we het beter bij apple zelf kunnen halen ofzo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door S¡mon; 20-06-09 om 15:31. Reden: typte "opnieuw iPhone OS 3.0 opnieuw" |
|
|||
|
|||
Das waar ja, ik krijg em ook voor t eerst vandaar . En dit is ook gewoon legaal dus kan altijd wat je zegt klopt!
|
|
|||
|
|||
kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?
als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan hem ook gewoon volgende week vrijdag proberen te halen in de T-Mobile Shop en dan laat je daar je bestelling van internet annuleren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb ook de 3gs besteld.
ik heb er een brief bij gekregen, waarin staat dat de levering gaat plaats vinden op basis van beschikbaarheid en volgens registratie van reservering. en als het toestel voor jou binnen is, dat ik dan gebeld word. dus het heeft echt geen zin om vrijdagmorgen voor openingstijd bij een t-mobile winkel te gaan liggen, want je moet gewoon wachten totdat je gebeld word. ik heb wel gehoord dat ergens in nederland er een winkel opengaat om 12 uur snachts die zonder reserveringen de nieuwe iphones gaat verkopen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerst de reserveringen, dus als er 20 aankomen en er zijn 17 reserveringen, eerst die 17 dan pas die 3 voor de mensen die zonder reserveringen gaan of voor de winkel liggen. |
|
|||
|
|||
Ah, deze brief kreeg ik mee:
Citaat:
EDIT: Is er al iets van een draadloze oplader voor de iPhone? Laatst gewijzigd door S¡mon; 20-06-09 om 16:44. |
|
|||
|
|||
Ik heb gistermorgen telefonisch een iphone 3gs besteld. Mijn oude abonnement mocht ik verlengen. Nu lees ik over bevestigingsmails. Heeft iedereen die ontvangen of is dat alleen als je online hebt besteld? De dame aan de telefoon had het namelijk over een bevestiginsbrief.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoel je precies met draadloze oplader? **EDIT** ik heb die brief ook meegekregen met de bon erop ge-niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus dan kan je je iPhone aan de andere kant van de kamer leggen, en het laad toch op... |
Labels |
t-shop besteld iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The Phone House of T-mobile Shop | JelmerJ. | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-10-10 20:02 |
T mobile shop Arnhem | tomtom | Koopinformatie Nederland | 85 | 19-08-10 19:54 |
T-mobile Shop Gouda | Aeros | Koopinformatie Nederland | 0 | 29-07-10 13:06 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
T-mobile shop bestelling mislukt | spyhunter | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-12-09 20:23 |
|
|