//

T mobile shop Arnhem

T mobile shop Arnhem discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een klein onderzoekje want ik snap het niet meer...... Ik was als eerste op 20 juli om een 32Gb zwart te reserveren. De shop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-10, 13:27
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard T mobile shop Arnhem

Even een klein onderzoekje want ik snap het niet meer...... Ik was als eerste op 20 juli om een 32Gb zwart te reserveren. De shop verteld me nu dat er zo'n 10 reserveringen de 9e juli zijn gedaan en dat er 10 32Gb en 20 16Gb zijn binnengekomen. Waarom ben ik dan niet gebeld???!!! Dat alle reserveringen de 9e voor 32Gb zijn geweest lijkt me stug. Meer willen ze of kunnen ze niet zeggen. Ik ben dus heel benieuwd of iemand na mij WEL een 32 Gb heeft besteld en ontvangen (of gebeld).

Tevens geven ze aan dat je je abbo nog niet kunt verlengen omdat er geen toestel aanwezig is???!!! Dat kan dus bij klantenservice wel en ook dat vind ik erg raar. Nu is mijn abbo de 16e afgelopen en wordt het pas verlengt als de iPhone er is (krijgen we dat $%#^& volgend jaar weer bij vernieuwing en de Iphone 4GS(?)). Ik vind dat zolangzamerhand T-mobile wel zijn hand begint e overspelen (en ik ben al meer dan 10 jaar klant)!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 13:32
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Ah ik heb jou nog gezien die morgen. Was 3e die een reservering kon doen. Was daar 2 weken eerder ook, toen vertelde me ze dat ik nog niet kon reserveren. Verkeerde medewerker te pakken denk ik.

In ieder geval, bij de volgende levering zitten we wel denk ik, aangezien ik ook een 32 GB heb.
  #3  
Oud 30-07-10, 13:39
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Hoe laat waren jullie dan op de 20e ?
ik heb ook de 32Gb besteld, dat was om 12:30 of zo....
geen idee op de hoeveelste plek ik stond op die lijst, gisteren ook even langsgelopen en toen wilde die charmante dame helemaal niks loslaten, niet eens even kijken hoe het zat met de aantallen, of volgorde of weet ik het....kreeg gewoon een 'gewoon geduld, u wordt gebeld'- reactie....

zucht...
zit natuurlijk al de hele morgen met telefoon in de hand, wachtend op een berichtje....maar ik zal wel zeker niet echt hoog in de reserveringen staan !
geduld is een schone zaak....
  #4  
Oud 30-07-10, 13:40
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

9 uur stond ik voor de winkel, samen met ongeveer 10 mensen. tomtom was het eerste die reserveerde, ik derde.
  #5  
Oud 30-07-10, 13:50
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Lekker verhaal met die jongens! Ik heb echt die 32Gb nodig (de 3GS staat nu al vol en is helaas stuk (Wi-Fi en GPS doen het niet meer))! Kwam net een vriend van me tegen in de shop die ergens op de 20e twee 16Gb's had besteld en ze nu allebei kon ophalen!!!!
  #6  
Oud 30-07-10, 13:51
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
Lekker verhaal met die jongens! Ik heb echt die 32Gb nodig (de 3GS staat nu al vol en is helaas stuk (Wi-Fi en GPS doen het niet meer))! Kwam net een vriend van me tegen in de shop die ergens op de 20e twee 16Gb's had besteld en ze nu allebei kon ophalen!!!!
Geduld is een schone zaak.
  #7  
Oud 30-07-10, 13:53
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Je hebt er een jaar mee gedaan, die paar dagen kunnen toch ook nog wel?
  #8  
Oud 30-07-10, 13:54
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

dit wordt m'n eerste iphone.....ben best geduldig, maar het lezen van al die berichtjes....pffff....it's hard !!!
;-)
  #9  
Oud 30-07-10, 13:55
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burns1375 Bekijk bericht
dit wordt m'n eerste iphone.....ben best geduldig, maar het lezen van al die berichtjes....pffff....it's hard !!!
;-)
Ik leef met je mee, ik moet ook wachten
  #10  
Oud 30-07-10, 13:55
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

@ Erulezz; was 10u waarschijnlijk . Ik was er namelijk 9.20u (en toen was er nog niemand omdat op de internetpagina staat dat de shop om 9.30 opent......

Ze hebben gisterenavond iedereen gebeld. Ik was daar rond 20.30u en toen was iedereen gebeld (de medewerker die daar stond zij dat ze ongeveer tien 16 Gb en zes 32Gb hadden ontvangen, dus ook dat verhaal wisselt wel eens).

Als laatste noemde een medewerker van de shop de "twittertermijn" van 4-6 weken voor reeds gereserveerde iPhones op de 20e zeeeeeeeeer optimistisch!
  #11  
Oud 30-07-10, 13:58
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
@ Erulezz; was 10u waarschijnlijk . Ik was er namelijk 9.20u (en toen was er nog niemand omdat op de internetpagina staat dat de shop om 9.30 opent......

Ze hebben gisterenavond iedereen gebeld. Ik was daar rond 20.30u en toen was iedereen gebeld (de medewerker die daar stond zij dat ze ongeveer tien 16 Gb en zes 32Gb hadden ontvangen, dus ook dat verhaal wisselt wel eens).

Als laatste noemde een medewerker van de shop de "twittertermijn" van 4-6 weken voor reeds gereserveerde iPhones op de 20e zeeeeeeeeer optimistisch!
Ah die tijd kan ook wel, of een half uur ervoor ofzo. Weet die tijden niet meer precies
  #12  
Oud 30-07-10, 13:59
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Geduld is uiteraard een schone zaak en het is "maar" een iPhone, echter ik ben er zowel zakelijk als prive behoorlijk van afhankelijk. Dat maakt het bijzonder lastig om met een gedeeltelijk functionerende iPhone te werken. T-mobile heeft de fantastische reparatieservice van 4-6 weken met een vervangende MDA. Daar heb ik dus weinig aan en dus zou een iPhone 4 e.e.a. een stuk eenvoudiger maken. Daarnaast is alle onduidelijkheid en wisselende informatie erg vervelend!
  #13  
Oud 30-07-10, 14:05
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Bij de 3G launch was ik ook net niet aan de beurt voor de toestellen die er toen waren, had toen gereserveerd. 3 dagen erna werd ik gebeld dat ie klaar lag. Dus nog heel even geduld...
  #14  
Oud 30-07-10, 14:13
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erulezz Bekijk bericht
Bij de 3G launch was ik ook net niet aan de beurt voor de toestellen die er toen waren, had toen gereserveerd. 3 dagen erna werd ik gebeld dat ie klaar lag. Dus nog heel even geduld...
oeh, good-news-scenario......i wish !!!!

fingers crossed.....
  #15  
Oud 30-07-10, 14:14
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Klopt, was bij mij exact hetzelfde......alleen wisten ze me dat bij reservering al te vertellen! Nu geven ze zelf aan 8-10 weken en als je dat twitter verhaal verteld dan geven ze aan dat dat zeer optimistisch is! Als ik nu zou weten dat het 1 of 2 weken duurt dan zou dat verder niet zo'n probleem zijn. Toen was het echter na die 2e levering die 3 dagen later kwam helemaal over en sluiten; wachttijden van meer dan 10 weken (die opliepen van 4 naar 6 naar 8 om uiteindelijk dus pas 10 weken later geleverd te worden)!! De 2e levering leek niet van Apple zelf te komen maar nog een soort nalevering van T-mobile zelf (ze wisten toen nog niet dat het zo'n succes zou worden). Die hebben ze nu dus niet. Ergo; ik ben d'r bang voor dat het nog wel eens lang kan duren.

Laatst gewijzigd door tomtom; 30-07-10 om 14:17.
  #16  
Oud 30-07-10, 14:18
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Dat is zeker goed nieuws. Mijn iphone is er mee opgehouden, dus een oud toestel gepakt. Ik ben 7de op de lijst en er werden er vijf geleverd.
De volgende lichting ben ik aan de beurt!!
  #17  
Oud 30-07-10, 14:21
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

7e voor wat? de 32Gb? Dan ben ik 6e en Erulezz 8e? Zat jij nog tussen ons in dan? Conclusie; ze hebben maar vijf(!!!???) 32 Gb's gehad.........?
  #18  
Oud 30-07-10, 14:36
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Ik ben de 7de voor de 32gb zwart. Maar wees gerust, heb hem in haarlem gereserveerd.
  #19  
Oud 04-08-10, 11:11
burns1375 burns1375 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Zijn er mensen die IETS te horen krijgen van t-mobile als ze op de 20e in arnhem in de shop hebben besteld ? Het enige wat ik lees is dat TM arnhem zeer gesloten is qua info...
Ik heb dus de 20e om 13:30 gewoon in de winkel een 32Gb zwart besteld, ik heb netjes aanbetaald en mijn contract daar besproken (early renewal, i300 en het gebruik van t-mobile punten voor toestelkorting), bon mee naar huis, maar verder nooit meer iets gehoord, geen sms, geen mail....wel een paar keer gebeld door TM klantenservice, omdat ik s'ochtends paar x mijn nummer had achterlaten (ivm die grote drukte), hier werd mijn bestelling even gecontroleerd onder het mom van 'tsja, wij kunnen niet zoveel zien wat er in de shop is gebeurd, maar ik zie hier wel wat staan, dus dat is goed doorgekomen', maar verder hoor ik niks.
Wel al eens langs de shop gelopen, maar hier kreeg ik alleen maar te horen 'u moet gewoon geduld hebben', en kreeg geen info over levertijd, plaats op de bestellijst of weet ik het.....

Ik heb dus geen idee wanneer ik een berichtje kan verwachten, en elke keer als je hier leest dat er een leveringronde aan zit te komen (vorige week dus, en vandaag weer) zit ik maar netjes te hopen op een levering.....

zucht....

was de TM shop in arnhem maar wat 'opener' in hun informatie....
  #20  
Oud 04-08-10, 11:40
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Nope, je krijgt ook niks te horen als er geen iPhone 4 voor je binnen is gekomen. Ze zijn bij de shop niet alleen niet open maar ook ronduit vervelend in hun informatievoorziening. Ze vinden het maar knap lastig als je staat te "zeuren" om meer info. Volgens 1 van de medewerkers waren er 20 telefoons (10 16Gb en 10 32Gb, afgelopen vrijdag) binnengekomen en stonden er 10 mensen op de wachtlijst van 9 juli. Ik was de 1e op 20 juli (de medewerker die mij toen hielp gaf aan dat ik er vrijwel zeker WEL bij zou zitten) maar zat er niet bij. Toen ik aangaf dat ik dat niet helemaal begreep kreeg ik op gegeven moment te horen; "ja meneer bij u hebben we dat met opzet gedaan" als een soort cynische grap. Ik gaf daarna aan dat het wellicht mogelijk was dat zij (net als dat ieder ander kan overkomen) wellicht een fout hadden gemaakt. Dat was uiteraard helemaal tegen het verkeerde been en vervolgens ben ik maar vertrokken. Een andere medewerker gaf overigens aan dat er "maar" zo'n 10 toestellen waren binnengekomen en zo'n 20 mensen op de 9 juli wachtlijst stonden...rara!! Zoals ik al vaker op dit forum heb gezegd (en ik ben bepaald niet achterdochtig) heb ik sterk de indruk dat er wat toestellen een ander weg hebben gevonden. Is ook niet zo gek als je bedenk dat je per toestel zo'n 300-400 euro winst kunt maken!

Laatst gewijzigd door tomtom; 04-08-10 om 11:43.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile Shop verplicht verzekering chill77 Koopinformatie Nederland 0 19-08-10 23:18
T-mobile shop in Breda al geleverd? bballpat Koopinformatie Nederland 5 19-08-10 15:51
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
Video: demo video bij t-mobile (arnhem)...welke ? djpetit Muziek, foto & video 1 25-10-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.