T mobile shop Arnhem discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zal wel hopelijk ergens volgende week zijn. Heel misschien nog morgen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zal wel hopelijk ergens volgende week zijn. Heel misschien nog morgen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je van de 32 gb naar de 16 gb gaat scheelt het 100 euro en heb je em gegarandeerd sneller....!
|
|
|||
|
|||
Dan sta je toch weer achteraan de lijst?
|
|
|||
|
|||
Gevraagd bij T-Shop in Doetinchem dan kom je inderdaad achteraan de lijst als je de 16GB neemt i.p.v. 32GB, heeft dus geen zin
|
|
|||
|
|||
Dan zou ik 'm bij ergens anders halen/reserveren (tPH oid's) kans is groot dat je daar sneller bent....
|
|
|||
|
|||
Heeft voor mij nu geen zin meer ik heb ook gevraagd waar ik op de lijst sta en ik zit bij de eerst volgende levering werd mij verteld Heb de map zelf ook gezien nog 2, voor me! Hij kon helaas niet zeggen waneer de volgende levering is...
(T-Shop Doetinchem) Laatst gewijzigd door Ruby159; 07-08-10 om 10:46. |
|
|||
|
|||
even ter vergelijking...aangezien er volgens mij wel een aantal mensen die hun reservering hebben opgezegd om elders een iphone te bemachtigen...
wie zit er nu nog te wachten op een telefoontje van de TM-shop in ARNHEM ? en op welk toestel ?? de 16 Gb of de 32 GB ? ikzelf wacht op de 32 Gb.... |
|
|||
|
|||
Voor mij geldt nog steeds dat ik wacht op de 32Gb en ik sta nr 2 op de lijst in Arnhem bij de T-mobile shop (nog helemaal niets gehoord trouwens).
|
|
|||
|
|||
Laten we hopen dat er vandaag flink wat 32 GB's binnenkomen
|
|
|||
|
|||
tomtom en erulez dus nog steeds in de running....zou ik dan op nr vlak na erulez staan ?? ;-)
ik zit op de bovenste verdieping hoge gebouw bij de frost-brug...ik zie nog geen grote t-mobile vrachtwagen de stad in rijden...zucht ;-) |
|
|||
|
|||
weer niemand heh ??? angstvallig stil.....
|
|
|||
|
|||
klopt.....niets gehoord of gezien....loop maar ff langs !
|
|
|||
|
|||
zou ik wel willen, maar weet ook wel dat dat compleet nutteloos is.....weet toch al wat ik te horen ga krijgen.....;-)
|
|
|||
|
|||
Ach, in het ergste geval zie je dat lieve meisje nog even..... Als ze meer dan één 32Gb hebben ontvangen en ik ben nog niet gebeld dan weten we in elk geval dat ze kluit belazeren. En dan ga ik morgen nog even stampij maken in de shop ! Hoewel erg vervelend voor alle anderen; ik ben blij dat ik ook een 16Gb heb gehaald!
|
|
|||
|
|||
Ik heb 30 juli besteld via de T-mobile shop in Hengelo, 50 euro aanbetaald.
Ben gisteren wezen vragen of ze mij konden vertellen op welke plek ik sta op de wachtlijst. En ja hoor, daar werd het grote boek tevoorschijn gehaald, ik dacht, daar gaan we.. Maar had geluk stond redelijk voor aan op plek 18. Heb gevraagd hoe lang het nog ging duren, hij dacht 2 weken. Ze krijgen elke week een levering zei de vriendelijke, maar toch onzekere verkoper, en hadden deze week nog geen levering gehad. Ik liep vandaag toevallig weer langs de T-shop in Hengelo en zag een tevreden man met z'n iphone de winkel uit komen lopen. Ze hebben dus vandaag weer een partijtje binnen gekregen. ben benieuwd of ik hem over 2 weken heb, T mobile kennende niet... |
|
|||
|
|||
net even langs gelopen, dat lieve meisje helaas iemand anders aan het helpen.....
nee, kreeg niet te horen wanneer er 32Gb's werden geleverd, nee, kreeg niet te horen op welke plaats ik nou stond, alleen maar dat als ik een 32 Gb had besteld ik waarschijnlijk bij de eerste de beste levering met 32Gb zou zitten, want er waren helemaal niet zoveel 32 Gb's gereserveerd op de 20e..... ik had gezegd dat ik sinds de 20e gewoon compleet niks had gehoord, geen bevestiging, geen info in de shop.....kreeg de 100% zekerheid dat ik netjes in de map zat, op volgorde van bestelling......tsja...wat moet je daar nou mee ? maar goed....dit was meer info dan dat ik in al die keren te horen heb gekregen...moet ik nou blij zijn ? maar goed....hij zei....duurt niet lang meer.......das altijd fijn om te horen...maar om te geloven ? |
|
|||
|
|||
Hoelaat had je ongeveer gereserveerd?
|
|
|||
|
|||
12:45 ongeveer......en jullie waren veeeel vroeger toch ?
hij baseerde het op de 32 Gb, blijkbaar weinig vraag naar geweest..... |
|
|||
|
|||
Ja.. tomtom als 1e rond 10 uur.. Ik daarna.
Nu wel lang genoeg gewacht.. |
|
|||
|
|||
ja, lang genoeg indeed....
maar jah, early renewal, dus kan niet zomaar ergens anders een phone scoren ;-) ben wel klaar met m'n blackberry nu....raar joh..sinds mijn besluit om de iphone te nemen vind ik er niks meer an !!! ;-) eigenlijk zou ik morgen dagje weg gaan, maar wil niet ineens een telefoontje krijgen en dan te ver weg zijn.....hoe triest kan je zijn !!! haha....ga helemaal op in die apple-hype.....its just a phone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile Shop verplicht verzekering | chill77 | Koopinformatie Nederland | 0 | 19-08-10 23:18 |
T-mobile shop in Breda al geleverd? | bballpat | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-08-10 15:51 |
T-mobile Shop Gouda | Aeros | Koopinformatie Nederland | 0 | 29-07-10 13:06 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
Video: demo video bij t-mobile (arnhem)...welke ? | djpetit | Muziek, foto & video | 1 | 25-10-08 11:34 |
|
|