T mobile shop Arnhem discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou vandaag ook weer niet.. Op naar volgende week....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou vandaag ook weer niet.. Op naar volgende week.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou.. 32GB toestel is binnen nu, net gebeld!
|
|
|||
|
|||
hebben ze daar een voorraad van 32GB
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook net gebeld! Voorraad......ik denk het niet aangezien er nog een lange lange wachtlijst is......
|
|
|||
|
|||
Kom ik thuis.. Zit er geen microsim bij.. Verwachten ze dat je die zelf gaat bijknippen?
|
|
|||
|
|||
Volg de verschillende topics al een tijdje, dus hier mijn bijdrage;
Op 30 Juli een 32GB iPhone besteld bij, T-Mobile Shop Arnhem dus.... En net een SMS gehad dat ik hem op kan komen halen. Erg blij en dat betekent dat ie over 4 uur aan iTunes hangt en dat ik mijn nachtrust wel kan vergeten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile Shop verplicht verzekering | chill77 | Koopinformatie Nederland | 0 | 19-08-10 23:18 |
T-mobile shop in Breda al geleverd? | bballpat | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-08-10 15:51 |
T-mobile Shop Gouda | Aeros | Koopinformatie Nederland | 0 | 29-07-10 13:06 |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
Video: demo video bij t-mobile (arnhem)...welke ? | djpetit | Muziek, foto & video | 1 | 25-10-08 11:34 |
|
|