3GS Geen service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Ik vraag me af waarom deze discussie over BASE (belgie) samengevoegd is bij een onderwerp van T-Mobile? En dan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Omdat de redenen van 'Geen service' wel overeen komen. En het T-Mobile-gedeelte gaat ook over het bereik etc, niet alleen over internet. Maar als jij van mening bent dat jou probleem uniek is en hier niet thuis hoort, wil ik m best weer terugzetten hoor.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3GS 32 Gb met een KPN abonnement.
Vorige week was ik in Turnhout (Belgie) en kreeg "geen service" als melding. Provider zoekt hij automatisch, doch handmatig gekeken: hij zag 3 providers, kon ook bijvoorbeeld Proximus of Mobistar selecteren, maar "geen service" bleef. Ra, ra ? |
|
|||
|
|||
heel leuk dat iedereen (met mijzelf inbegrepen) hetzelfde probleem heeft, maar heeft iemand ook een oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook met hetzelfde probleem,
iphone 3gs, gejailbreakt, 4.1 firmware, 16Gb Geeft regematig aan "geen service" simkaart vervangen helpt niets, het probleem blijft. Heeft iemand hier al een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
iPhone 3 GS "geen service"
In België 3G uitgezet en toen kreeg ik weer een povider.
Dus wellicht helot het jullie ook: Als je "geen service" ziet, dan G3 uitzetten |
|
|||
|
|||
Ik zou hem via itunes restoren helemaal! Dus ook jailbreak weg en dan opnieuw klingt vervelend maar het zal voor 50% werken..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs | jvanofferen | iPhone algemeen | 30 | 21-08-11 12:47 |
iPhone 3GS: 3gs fw3.1(7C144) "geen service" | master | Unlock | 1 | 24-03-11 21:17 |
3GS heeft geen service en is niet te herstellen | Juulke | iPhone algemeen | 4 | 26-05-10 14:58 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
|
|