3gs als modem t-mobile voor macbook air discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg volgende maand mijn Iphone 3GS binnen. Nu begreep ik dat ik het meteen als modem voor mijn macbook air kan gebruiken. Echter t-mobile spreekt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs als modem t-mobile voor macbook air
Krijg volgende maand mijn Iphone 3GS binnen. Nu begreep ik dat ik het meteen als modem voor mijn macbook air kan gebruiken. Echter t-mobile spreekt dit tegen. Als het mogelijk is om de 3GS als modem te gebruiken, heeft iemand een stapsgewijze procedure hoe ik dat moet instellen?
Alvast veel dank, Doggman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zoek even op Tethering op dit forum en je zult erg veel info vinden.
Dit werkt standaard echter NIET met t-mobile |
|
||||
|
||||
Werkt prima op de mac. Via de blauwetand direct werkend. (tenminste als je even gepaired hebt natuurlijk).
|
|||
|
|||
Naar Http://help.benm.at op je iPhone gaan en mobileconfigs downloaden (land/provider kiezen), hiermee wordt tethering geactiveerd in instellingen>algemeen>netwerk menu van je iPhone en dan pakt je mac hem automatisch als netwerk adapter (werkt ook met usb, scheelt weer batterijen)
Wel eerst even in het menu aanzetten en na gebruik weer uitschakelen (slurpt je accu leeg) |
Labels |
3gs, macbook air, modem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon als bluetooth modem voor iPod touch | koenverbruggen | iPhone algemeen | 5 | 02-01-10 17:04 |
Iphone als modem voor macbook en upgraden naar 3.x | knijn | Archief | 2 | 16-08-09 13:53 |
MacBook Air Keyboard | Cancunlover | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-07-08 10:43 |
|
|