Weet niet welke server ik moet aangeven discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mobile me email account maar kan geen mails versturen, waarschijnlijk moet ik de server voor uitgaande post invoeren maar weet niet welke. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet niet welke server ik moet aangeven
Ik heb een mobile me email account maar kan geen mails versturen, waarschijnlijk moet ik de server voor uitgaande post invoeren maar weet niet welke. Wie kan mij helpen?
Bij voorbaat dank Jean Boelen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet gewoon bij het instellen van een mail account MobileMe kiezen, dan hoef je niets in te vullen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen/ dank voor snelle reactie
|
|
|||
|
|||
Maak gebruik van de uitgaande mailserver van tmobile.
Is gratis voor alle klanten en zit lekker dicht bij je iphone (netwerk technisch) smtp.grps.t-mobile.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gekocht in .US, gelocked en weet niet welke versie FW.. | koekwous | Archief | 16 | 04-11-09 22:51 |
Weet niet welke FW en dus welke jailbreak | aeger | Archief | 3 | 29-10-09 17:57 |
iPhone 3GS: Hoe weet ik welke versie is gebruik (nog geen unlock) ? | dsimons | Unlock | 0 | 18-10-09 20:41 |
Wie weet welke foto ik zoek? | maxzim | Ringtones en Wallpapers | 3 | 27-03-09 14:59 |
|
|