Internet tot nieuw i-phoneabbo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Puck210480 Ik heb nog een Hi abo zonder eindeloos online. Ik heb 3G, dataroaming en wifi uit staan, maar nu blijkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar ik heb een jailbreak, dan zou ik hem toch definitief uit moeten kunnen zetten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn 3GS opgehaald. Alleen mijn Vodafone abo verloopt pas op 22 november. Dus ik moet ff wachten tot ik er mee kan bellen, maar kan ik hem nu wel gewoon syncen met iTunes? En kan ik daarna nog wel mijn oude iPhone 2g syncen?
|
|
||||
|
||||
Krijg je niet gewoon een tijdelijke sim waarop je iphone abbo al staat? En als je die erin stopt kan je alles al, en dan moet je alleen wachten totdat je eigen nummer omgezet wordt.. tenminste dit is mij verteld.
|
|
||||
|
||||
ligt eraan wat je afgesproken hebt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? | Frankdj | Vodafone | 14 | 13-10-10 19:15 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
iPhone: 3GS opschonen als NIEUW, met mogelijkheid tot JB | Demazelen | Jailbreak | 10 | 05-08-10 23:53 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
tot 300MB internet genoeg? | DylanVanVliet | iPhone algemeen | 10 | 17-11-08 19:56 |
|
|