problemen met simkaart en my T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb altijd gewoon via My T-Mobile mijn belstatus kunnen opvragen kwam gewoon op het my t-mobile scherm. Maar nu ik weer inlog (na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met simkaart en my T-Mobile
Hallo,
Ik heb altijd gewoon via My T-Mobile mijn belstatus kunnen opvragen kwam gewoon op het my t-mobile scherm. Maar nu ik weer inlog (na de vakantie) staat er: "Activeer je simkaart om volledig toegang te krijgen tot My T-Mobile". Ik heb niks raars gedaan met mijn simkaart/iPhone behalve het jailbreaken, dit is allemaal zonder slag of stoot gebeurt en ook bellen/mobiel internet doet het nog gewoon. Alleen My T-Mobile niet meer. Ook via "1202" kan ik geen belstatus meer opvragen i.v.m. interne storing maar hebben meer mensen dit of heb ik gewoon een groot probleem?? Alvast Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met simkaart + sync | 97752 | iTunes | 2 | 09-01-11 02:39 |
Problemen met simkaart knippen! | Jeffah92 | iPhone algemeen | 15 | 25-12-10 15:16 |
iPhone problemen met simkaart. | RiPaXe | iPhone algemeen | 5 | 17-07-09 18:02 |
1ste generatie met firmware 2.0 en T-Mobile simkaart | SnoRt | Archief | 2 | 11-07-08 21:55 |
|
|