iPhone problemen met simkaart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone heeft al 2 a 3 maanden last van de melding geen simkaart geïnstalleerd. Af en toe viel ook het ontvangst weg en gesprekken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone problemen met simkaart.
Mijn iPhone heeft al 2 a 3 maanden last van de melding geen simkaart geïnstalleerd. Af en toe viel ook het ontvangst weg en gesprekken vielen uit, dit was op software 2.3. De telefoon uit en aan zetten en het werkte weer.
Het gebeurde elke dag hooguit 1 a 2 keer, kon er mee leven Maar het werd steeds erger het ging naar 4 x per dag en dat is niet fijn! Draai inmiddels op 3.0 en heb nog steeds het zelfde probleem. me iPhone is wel af en toe gevallen, vooral op het zwarte kapje aan onder kant. Hier zit dan ook een aardige barst in. Iemand hetzelfde probleem gehad? Er zit een simkaart in van Telfort, het heeft altijd perfect gewerkt zonder problemen tot een paar maanden geleden. Laatst gewijzigd door RiPaXe; 16-07-09 om 21:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Komt meestal door defect SIM mechanisme, dan denkt de iPhone dat er geen SIM aanwezig is hoewel dit wel zo is.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook, dat mijn iPhone af en toe de melding geeft, geen simkaart aanwezig, vroeg me af of dit kan komen, omdat ik simcode geactiveerd heb en dat dat nog steeds een onopgelost issue is met redsn0w??
ik moet dan 2 keer mijn simkaart ontgrendelen en dan doet hij het gewoon weer
|
|||
|
|||
Nog n vraag aangaande oa de SIM en jailbreak;
Ik heb een iPhone 2G en heb nu een nieuwe 3GS. Nu wil ik mijn oude toestel weer krijgen zoals ik hem uit de doos haalde, dus zonder mijn gegevens, foto's en dat soort dingen. Weet iemand hoe ik dat moet doen? En wellicht nog belangrijker; verlies ik dan ook mijn jailbreak en unlock (toestel uit Amerika)? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met simkaart + sync | 97752 | iTunes | 2 | 09-01-11 02:39 |
Problemen met simkaart knippen! | Jeffah92 | iPhone algemeen | 15 | 25-12-10 15:16 |
2 problemen, 1. simkaart. 2. recovery mode | barttje | Jailbreak | 2 | 20-10-10 20:22 |
problemen met simkaart en my T-Mobile | Hamertej | Odido (T-Mobile) | 0 | 19-08-09 00:21 |
Iphone US met Congolese simkaart | scoris | Archief | 2 | 13-07-09 19:16 |
|
|