Iphone US met Congolese simkaart discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) yuu mijne maat wilt mijn iphone 1e gen US 16gb overkope maar hij wilt deze wel gebruiken in Congo waar hij woont en werkt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone US met Congolese simkaart
yuu
mijne maat wilt mijn iphone 1e gen US 16gb overkope maar hij wilt deze wel gebruiken in Congo waar hij woont en werkt hij wilt er een congolese simkaart insteke hij heeft daar wel een computer en iTunes is dit mogelijk zonder problemen? deze iphone is hier in belgie unlocked en jailbreaked door mij dus ik denk dat hij gwn die andere simkaart er in steekt en daar synchroniseert met zijn computer op iTunes dat alles toch zou moete werken niet? alvast bedankt voor de hulp grtz scoris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Unlocked: met iedere provider te gebruiken -zelfs een Congolese. Wel 'uwe maat ff waarschuwe dat em niet update want dan zalt zenne iPhone weerom gelockt zijn'.
|
||||
|
||||
Wat ButcherJF idd zegt.
//Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone prob met simkaart | Bokmans1994 | iPhone algemeen | 2 | 28-07-10 23:16 |
iPhone problemen met simkaart. | RiPaXe | iPhone algemeen | 5 | 17-07-09 18:02 |
iPhone traag en schokkerig met simkaart | Bordyl | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 15:58 |
Met welke simkaart activeer ik men iphone | Eeron | Archief | 1 | 06-01-09 09:20 |
iphone met oude BEN simkaart | walk3r | Overige providers Nederland | 9 | 22-08-08 09:52 |
|
|