Geen visual voicemail meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje blijk ik ineens geen visual voicemail meer te hebben. Ik ben paar keer gebeld en hoorde van die mensen dat ze mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Geen visual voicemail meer
Sinds een tijdje blijk ik ineens geen visual voicemail meer te hebben. Ik ben paar keer gebeld en hoorde van die mensen dat ze mijn voicemail hadden ingesproken. Hier kreeg ik geen melding van.
Toen heb ik maar is het voicemail telefoonnummer gebeld. Blijk ik ineens 5 voicemails te hebben van de laatste 2 maanden. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb een originele iPhone 3G. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Herstel je netwerkinstellingen eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
__________________
Wiki: Begrippen Wiki: Handleidingen => geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
|
#3
|
|||
|
|||
dit mocht niet baten. Het werkt nog steeds niet. Ik ga T-Mobile maar is mailen.
|
#4
|
||||
|
||||
Ook bij mij werk VVM niet. Heb een boze mail naar TM gestuurd. Zie hieronder het antwoord van TM:
Geachte heer R..., Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie. U geeft aan dat u geen gebruik kunt maken van Visual Voicemail. Volgens uw informatie is er via een forum bekend geworden dat dit een storing bij T-Mobile betreft. U vindt het vreemd dat T-Mobile haar klanten hier niet over informeert. U wilt dit probleem zo spoedig mogelijk opgelost hebben. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is en geven u graag meer informatie. Het niet functioneren van Visual Voicemail is geen storing bij T-Mobile. Indien dit wel het geval was geweest, hadden wij dit uiteraard gecommuniceerd. Wij hebben uw instellingen nagekeken en hieruit blijkt dat deze dienst wel behoort te functioneren. De ervaring leert ons dat problemen met Visual Voicemail vaak veroorzaakt worden door het gebruik van tethering. T-Mobile staat tethering (toestel als internetmodem gebruiken) op de iPhone nog niet toe. Als u probeert de tethering settings op het toestel te krijgen, dan gaan er instellingen verloren voor Visual voicemail en MMS. Om deze instellingen terug te zetten kunt u de volgende stappen volgen: - Instellingen (Settings); - Algemeen (General); - Stel opnieuw in (Reset); - Herstel alle instellingen (Reset all settings). Hierbij gaan geen data of media verloren, de icoontjes van de applicaties worden wel weer alfabetisch geordend. Tethering werkt niet meer en is niet meer zichtbaar als menu-optie. Vanaf nu moet Visual Voicemail en MMS weer werken. Als de u klachten blijft houden, kunt u het toestel eventueel ter reparatie aanbieden. Mocht tethering echter geconstateerd worden, dan kunnen de reparatiekosten bij u in rekening gebracht worden. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV Bart Wientjes |
#5
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Mij deelde men mee dat er wel degelijk een probleem is met de VM bij T-Mobile. Het zou aan een computer of het netwerk in Duitsland liggen, waarlangs alle iPhone VM wordt geleid.
Nadat ik in eerste instantie geen VVM meer had, heb ik gebeld met de servicelijn. Hierop heeft men de VM gereset. Later bleek dat men dat niet had mogen doen. Er schijnt een interne circulaire te zijn waarin is opgenomen dat bij iPhone's de VM niet mag worden gereset. Ik heb nu sinds medio juni 2009 geen VVM meer, en sinds vier weken helemaal geen VM meer. Als iemand mijn nummer belt, moet hij mijn nummer ingeven en krijgt dan bericht dat het nummer niet bestaat. De helpdesk kan niet verder helpen. Als je met Verkoop belt en vraagt of je een nieuwe iPhone kunt aanschaffen, kan dat natuurlijk. Op mijn vraag of er problemen bekend waren met VM omdat ik VM belangrijk vind, is het antwoord dat er geen problemen bekend zijn. Ik heb met T-Mobile Duitsland gebeld. Ze geloven niet dat T-Mobile NL dit durft te zeggen. Er is in het geheel geen sprake van een storing bij (V)VM in Duitsland. Op mails en fax wordt niet gereageerd. Als je de helpdesk belt hang je soms langer dan een half uur in de wacht. Te gek voor woorden. Het beste advies dat ik kreeg was om bijv een KPN toestel aan te schaffen en, als je de iPhone uit moet zetten, het T-Mobile nummer door te schakelen naar het KPN toestel en daar de VM te gebruiken. Ik heb hier geen woorden voor. Groet, André |
#6
|
||||
|
||||
Ik gebruik Visual Voicemail en Tethering gewoon naast elkaar. Is dat probleem dan verschillend?
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB |
#7
|
|||
|
|||
|
#8
|
||||
|
||||
Helaas, Jos. Geen enkele verbetering, maar weer opnieuw een mail gestuurd met de reactie van André ter illustratie.
Ik houd je op de hoogte Mvg, HaIpho |
#9
|
|||
|
|||
Voor iedereen die tethering enabled heeft en zijn visual voicemail niet meer werkt, hier is de oplossing:
* Ga met Safari op je iPhone naar iPhone Zubehr Shop * Selecteer MobileConfigs / Create * Vul de volgende gegevens in bij de aangegeven velden Mobile Internet APN : internet Mobile Internet Username : t-mobile Mobile Internet Password : t-mobile Visual Voicemail APN : voicemail Visual Voicemail Username : t-mobile Visual Voicemail Password : t-mobile Enable Tethering : On * Selecteer Generate * Accepteer en installeer het certificate * Voila |
#10
|
|||
|
|||
Dit werkt dus niet. Ik heb mijn hele iPhone teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nu krijg ik wanneer ik op de voicemail knop klik onder telefoon een doorschakeling naar 1233. Het nummer voor voicemail :S
|
#11
|
||||
|
||||
Hoe zet ik visual voicemail eigenlijk uit. Ik gebruik tethering en kan hier dus geen gebruik van maken. Maar wat vervelend is dat ik ook geen sms krijg dan dat ik een voicemail bericht heb.
@macpeterr: dit werkt bij mij niet net geprobeerd |
#12
|
|||
|
|||
ik heb ook een nieuwe mobilecomfig gemaakt maar helaas geen succes...
|
#13
|
||||
|
||||
Beste mensen,
Lees deze thread maar eens. Mijn conclussie: TM ontkent categorisch dat er een VVM probleem is. Elk verhaal waarin men vraagt om een reset uit te voeren is nonsens. Ik heb alles geprobeerd:
Er blijven nu 2 opties over: a)Wachten...wachten...wachten.. b)Actie op touw zetten richting Consumentenbond, Radar, Radio Kassa, etc. Mvg, HaIpho |
#14
|
|||
|
|||
Visual Voicemail weg sinds update naar 3.1
Hallo
Ik heb sinds de update naar 3.1 ook geen VVM meer... Heb de iphone helemaal herstelt, maar no luck... |
#15
|
||||
|
||||
Hier ook weg na 3.1. Vond het alwel vreemd dat er nooit geen vm berichten meer kwamen
Maar eens bellen met de rakkers.
__________________
Heb ik ook allemaal. |
#16
|
|||
|
|||
Als ik de mobileconfig weghaal, doet mms en voicemail het weer. Lijkt dus zeker wel een causaal verband te zijn...
|
#17
|
|||
|
|||
Calvin, heb jij 3.0 of 3.1 op je iPhone staan?
Groet! Johannes |
#18
|
|||
|
|||
ik heb versie 3.0 nog, (dit omdat er geen jb voor 3.1 is)
|
#19
|
|||
|
|||
Citaat:
in duitsland doet VVM het niet als je data raoming uitzet. want de vm wordt gebdownload |
#20
|
|||
|
|||
Mijn VM en VVM doen het ook niet meer. Nadat ik meer dan 20 minuten in de wacht heb gestaan kreeg ik te horen dat ze er mee bezig zijn en binnen 5 dagen een antwoord moeten geven (dus geen oplossing). Ik wacht dus af maar vind het inderdaad zeer slecht van TM dat ze dit zo regelen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Visual voicemail werkt niet meer | cybren | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-03-11 18:40 |
Visual Voicemail werkt niet meer | wollie1979 | Odido (T-Mobile) | 17 | 11-09-10 12:45 |
Geen visual voicemail? | Rog | iPhone algemeen | 15 | 11-09-08 14:07 |
Visual Voicemail werkt niet meer | daaf85 | Archief | 2 | 19-08-08 00:55 |
|
|