Iphone 3g terug stuuren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem ik ben mijn bon van mijn iphone kwijt ik heb stof bij de camera en telkens als ik een foto maak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g terug stuuren
Ik heb een probleem ik ben mijn bon van mijn iphone kwijt ik heb stof bij de camera en telkens als ik een foto maak krijg ik vleken op de foto dus ik ben naar de t-mobile shop gegaan en mij probleem uitgelegt en nu vragen ze 42,50 euro om mijn iphone optestuuren wat kan ik het beste doen nu?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De bon zoeken, of betalen.
On a side note, als je contract afsluit maken hun OVERAL kopietjes van, ook van de bon volgens mij? |
|
|||
|
|||
Had je je Iphone ook direct bij t-mobile gekocht?
|
|
|||
|
|||
Ja ik heb de iphone van t-mobile
|
|
|||
|
|||
Ze kunnen toch zien wanneer je die Iphone hebt gekocht. ja je hebt een bon nodig, maar beetje service mag je wel verwachten je koopt een tel van weet ik veel hoeveel honderd euro's.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone ongerepareerd terug!!! | iphone3free | iPhone algemeen | 2 | 14-05-10 12:50 |
Iphone 3.1.3 terug naar 3.1.2 | Gillezzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-04-10 18:54 |
iPhone terug sturen | berndvp | Archief | 3 | 27-09-08 22:55 |
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? | ArrrPoele9a | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 13:56 |
|
|