verschillende dekking bij andere simkaart discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb twee simkaartjes. Merk dat ik vandaag bij 1 simkaart geen of nauwelijks ontvangst heb (binnen) , bij de andere wel . Hoe zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschillende dekking bij andere simkaart
Ik heb twee simkaartjes.
Merk dat ik vandaag bij 1 simkaart geen of nauwelijks ontvangst heb (binnen) , bij de andere wel . Hoe zou dit kunnen komen ? Is er een storing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik woon in Purmerend en heb geen service. geen telefoon en geen internet. Zie niets op de Tmobile site, maar het lijkt er op dat de boel plat ligt.
|
|
|||
|
|||
Mijn simkaart stamt uit 2007 en boven Alkmaar heb ik nog nooit kunnen genieten van 3G. Nu hoop ik dat hier verandering in komt met de iPhone (3GS). Zo niet vraag ik een nieuwe simkaart aan. Meen hier ook ergens gelezen te hebben dat simkaarten uit jaar X ook bepaalde services niet (kunnen) ondersteunen. Wellicht ligt het daaraan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle | MikeyMike | Odido (T-Mobile) | 4 | 03-08-09 17:48 |
Slechte GSM dekking bij T-Mobile | MeneerDuck | Odido (T-Mobile) | 43 | 07-09-08 22:05 |
Andere simkaart | Masterprut | Unlock [archief] | 5 | 20-11-07 14:27 |
|
|