Storing T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Ik kan overal op mijn iphone "vingertippen" maar hij reageert niet bij het deel waar ik kan bellen, daar reageert de phone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen met iphone
Hallo beste mensen,
Ik kan overal op mijn iphone "vingertippen" maar hij reageert niet bij het deel waar ik kan bellen, daar reageert de phone niet op mijn vingertips. Ik kan wel gebeld worden maar dus niet zelf bellen omdat mijn toetsen niet reageren. Mijn sms, wekker e.d. reageert wel op "vingertippen".Kent iemand dat? Of is mijn phone na een half jaar al defect? Je mag me ook mailen op rondewolf@ziggo.nl Vriendelijke groeten van Ron |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat een tijdje terug ook gehad. Gewoon even uit gezet en weer aan en toen deed alles het weer. Geen problemen meer gehad daarna.
|
|
|||
|
|||
ben toevallig dit week-end in Anjum geweest en ook daar heel vaak weg vallen van T-mobile.
Vreemde ervan is dat ik het alleen opde iphone had.Mijn vrouw op een nokia 7171 geen probleem mijn zusje op de samsung Jet ook geen probleem. Dus waarschijnlijk ontvangt de iphone gewoon een stuk minder. |
|
|||
|
|||
Verbinding met T-mobile valt bij mij ook regelmatig uit sinds vandaag zondag 27 december 09. Na tijdje weer bereik. Dit gaat al de hele dag al zo. Knap irritant! Woon in de buurt van Castricum.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WEER storing bij T-Mobile!!! | antimaterie | Odido (T-Mobile) | 28 | 01-11-09 13:02 |
T-Mobile storing Den Bosch | Aaibaar | Odido (T-Mobile) | 3 | 02-07-09 18:11 |
Storing T-mobile? | SuperDutch | Odido (T-Mobile) | 25 | 07-10-08 01:17 |
T-Mobile storing ? | nomad | Odido (T-Mobile) | 66 | 20-08-08 19:12 |
|
|