Tmobile steelt tegoeden? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als eerst beste wensen iedereen. Ik kijk net op tmobile.nl en zie tot mijn verbazing dat mijn tegoed op 300 minuten en smsen staat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tmobile steelt tegoeden?
Hallo,
Als eerst beste wensen iedereen. Ik kijk net op tmobile.nl en zie tot mijn verbazing dat mijn tegoed op 300 minuten en smsen staat. Ik weet zeker dat ik nog 450 minuten tegoed over had dus ik zou weer 600 minuten moeten hebben. Heeft iemand anders hier ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee daar heb ik geen last van , mischien is het handig om de app. belstatus te downloaden want dan kun je alles precies in de gaten houden.
|
|
||||
|
||||
beperkte houdbaarheidsduur ¿¿
|
||||
|
||||
Ik had dit recent ook op de dag dat mijn nieuwe bundel inging: de tellers stonden precies op die bundel, zonder het (afgeroomde) restant van de vorige maand. Een dag later werd dat alsnog toegevoegd... Bij mij klopt het nu dus weer.
Bij jou straks misschien ook?
|
||||
|
||||
Je bundel kan je maar 2 maanden behouden. Dus dat is max 300 minuten. De rest raak je kwijt. Zie de algemene voorwaarden van je abonnement ;-)
|
|
||||
|
||||
zoiets dacht ik dus ook .
|
|
|||
|
|||
Ik heb al sinds 8 jaar een abo bij Tmobile ik weet wel hoe het werkt he.
Ik had 450 belminuten over. Nu 1 januari(nieuwe periode) Heb ik er nog maar 300. Ik had 300 belminuten van de vorige maand moeten krijgen en 300 minuten van deze maand. ff beter lezen jongens. |
|
||||
|
||||
ik ook alleen je hebt tegenwoordig een beperkt tegoed wat je kan hebben en anders ff wachten misschien trekken ze het nog recht .
|
|
|||
|
|||
Ik zou het wel fijn vinden om 44,95 korting te krijgen. Maandag even bellen en vragen of dat mogelijk is. Denk het niet eigenlijk.
|
|
||||
|
||||
korting ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
|
|
|||
|
|||
Ja aangezien er 300 minuten en sms tegoeden zijn verdwenen.
|
|
||||
|
||||
op die fiets
|
|
|||
|
|||
Dit is altijd al zo geweest, ik had vroeger ook een T-Mobile abbonement waarbij ik niet meer als 300 belminuten mee kon nemen, dat is bij het iPhone i-150 abbonement ook het geval.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je mag maar 2 maande beltegoed opsparen dus 300 en 300 is 600
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
idd de tijden dat na beeindiging van je abbo nog een jaar kon bellen zijn over
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Wi-Fi Tmobile?? | MiiPhone | Archief | 2 | 29-03-09 22:49 |
|
|