iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/53486-t-mobile-biedt-gratis-3gs-voor-oude-leden.html)

wouter1981 09-02-10 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mfhuibers (Bericht 414575)
Ik kreeg ook zo'n telefoontje,..alleen wel met de mededeling dat bij het verlengen daar ook tethering automatisch bij zou zitten

't Wordt ook steeds spannender met die T-Mobile verkopers haha!! Ik heb het bewuste telefoontje (nog) niet gehad. Hoeft ook niet want ik ga er toch niet op in. Want het is natuurlijk een aanbod van niks.

Iphone3Gs 09-02-10 15:04

Jammer dat T-Mobile het zo doet met zijn klanten.
Natuurlijk zijn ze behoorlijk bang dat er veel klanten gaan Vliegen,
omdat de iphone zeer populair is geworden, en nu KPN ook mag verkopen sinds 1 Febr.

wouter1981 09-02-10 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 414581)
nu KPN ook mag verkopen sinds 1 Febr.

Je weet meer dan ik... Hoe kom je aan deze info?

dirkvs 09-02-10 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 414581)
Jammer dat T-Mobile het zo doet met zijn klanten.
Natuurlijk zijn ze behoorlijk bang dat er veel klanten gaan Vliegen,
omdat de iphone zeer populair is geworden, en nu KPN ook mag verkopen sinds 1 Febr.

Heb jij al gezien dat KPN ze mag verkopen...? Ze hebben alleen een aantal telefoons gekocht en aan klanten met een hoge status (D, E, en F volgens mij) 'gegeven'. Niks niet vrije verhandeling. Dus dat gerucht mag van mij, nu het vandaag 9 februari is, de doofpot in.

Sinemet 09-02-10 15:18

Ik denk dat ik er wel op in ga want ik heb toch altijd mn telefoon bij me en gebruik m ook altijd en tot nu toe bevalt de iphone me prima, ik zou niet anders willen. Bij kpn zal ik never nooit meer teruggaan waardeloos bedrijf is t. Heb met kpn niks anders als problemen gehad, dus die bekijken het maar lekker.

MoRaX 09-02-10 16:56

Er zijn gewoon 2 punten waarom T-mobile dit doet.

1. Omdat zij met 3GSén blijven zitten die anders onverkoopbaar worden. Als de nieuwe gereleased wordt.

2. Stel dat zij bij de nieuwe phone het alleenrecht verliezen. Binden ze op deze mannier klanten 2 jaar extra aan hun.

glaantje 09-02-10 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 414582)
Je weet meer dan ik... Hoe kom je aan deze info?

Die info klopt ook niet...
KPN-woordvoerder ontkent dat KPN de iPhone gaat verkopen - iPhone - iPhoneclub.nl

matsoft 10-02-10 14:42

Ik werd net ook gebeld en heb het gesprek opgenomen.
Luister hier naar een stukje van het gesprek:

Luister.

De man vond het trouwens niet erg dat dit werd opgenomen en op internet werd gezet.

wouter1981 10-02-10 14:56

Nou heb het beluisterd... Wel lastig te volgen die verkoper. Hij mag wel iets rustiger spreken. Maar wat ik eruit begrijp is het ondertussen welbekende verhaal: 2 jaar verlenging van hetzelfde abonnement, iPhone 3GS met bijbetaling (29,95).

Over de nieuwe iPhone zegt hij; komt waarschijnlijk binnen een half jaar uit maar zal dan alleen in Amerika beschikbaar zijn, zeker niet in Nederland! Dan duurt het nog wel een jaar of 1,5 jaar voor die in Nederland beschikbaar is. Vervolgens zegt hij dat wel een half jaar duurt (nadat ie in Amerika is) voor de nieuwe iPhone in Nederland beschikbaar is en voordat ze dan met abonnementen beschikbaar zijn zijn we 1,5 jaar verder.
Wat er op het eind van het gesprek wordt gezegd kan ik niet ontcijferen...

Wat een lulverhaal!

Wat een naar gevoel krijg ik van dit soort praktijken. Ga hier niet op in mensen! Tenzij je op de hoogte bent van de feiten en dit gewoon is wat je wil natuurlijk!

Londonforever 10-02-10 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PixM (Bericht 412347)
Hier ook telefoontje gehad en zelfde lulverhaal:-) Toen ik over de nieuwe iPhone begon werd mij verteld dat de nieuwe iPhone 4G al uit was in amerika en te koop was maar dat deze niet te gebruiken was in nederland hahaha :d

Haha, kan je ze gelijk aangeven voor het opzettelijk verspreiden van foutieve informatie.

glaantje 10-02-10 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matsoft (Bericht 415088)
Ik werd net ook gebeld en heb het gesprek opgenomen.
Luister hier naar een stukje van het gesprek:

Luister.

De man vond het trouwens niet erg dat dit werd opgenomen en op internet werd gezet.

Slim dat je dat hebt gedaan, in tegenstelling tot wat op het forum daar door een aantal daar gezegd wordt, mag je gewoon zo'n gesprek opnemen en gebruiken voor dit soort doeleinden. Je hoeft het zelfs niet eens te melden aan de persoon aan de andere kant van de lijn.

Alleen ik kan het gesprek niet afluisteren, hij geeft me een of andere mp3 in de plaats. Gebruik anders zippyshare eens, dan hoef je het niet te downloaden, maar kun je het gewoon streamen :)

Domtoren 10-02-10 21:16

Redactie iphoneclub: wordt het niet eens tijd dat jullie T-mobile gaan vragen om een reactie op deze verkooppraktijken?

King1987 10-02-10 21:34

\\ Topic's samengevoegd.

Rick L. 11-02-10 09:09

Werd ook een beetje overrompeld door het telefoontje,
en heb toen maar mijn E-mail door gegeven voor details.
Krijg een SMS en Mail voor een afspraak te maken met de koerier……
Heb net met T-mobile gebeld, en heb aangegeven “not amused” te zijn met deze actie.
Ze had er al meer over gehoord……………..
Ik moest gewoon bij de koerier de melding annuleren zodat het pakketje weer retour T-mobile gaat.
Als ze bij T-mobile het pakket terug hadden, konden ze
de verlenging pas stop zetten.
Ben benieuwd of dit voldoende is.

heb ondertussen wel al via de post het verleng contract binnen, hoop dat die
ook stopgezet word.

Iphone3Gs 11-02-10 09:23

Nou hopen voor je dat het echt wordt geannuleerd het is toch een beetje van te zotten dit nee is toch gewoon nee zou je toch gewoon zeggen.

raydekok 11-02-10 10:36

maar als je gewoon wilt verlengen is er toch niks aan de hand? snap ook wel een beetje dat ze dit doen.

en dan nog die nieuwe iphone is er nog niet en iedereen weet hoe dat gaat met nieuwe releases.

het alleenrecht gaan ze kwijtraken idd maar dat was te verwachten. en ik snap dat best dan t-mobile dit doet om klanten te houden. ik heb dus gewoon verlengt. er is altijd wel een gek die een iphone wil kopen, ga ik weer voor een android.

Zteef 11-02-10 21:22

Aanbieding T-mobile
 
Hi,
Ik krijg net telefonisch een aanbiding van T-Mobile om mijn huidige abbo te verlengen met twee jaar. Hij loopt over 6 maanden pas af en bieden mij voor ± 60,- een I-phone 3GS tegen de zelfde maandlast.:o
Hebben jullie soort gelijke ervarigen?
Ik vraag mij af of KPN door gaat zetten met I-Phones?

WDS001 12-02-10 09:20

//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken ;)

robvdk 12-02-10 09:29

Werd gisteren ook gebeld door het volgende tel nummer 0624-000000 iemand enig idee van wie dit zou kunnen zijn.
ps. heb het teruggebeld en het nummer bestond niet.

wouter1981 12-02-10 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robvdk (Bericht 415819)
Werd gisteren ook gebeld door het volgende tel nummer 0628-000000 iemand enig idee van wie dit zou kunnen zijn.
ps. heb het teruggebeld en het nummer bestond niet.

Grote kans dat het T-Mobile is geweest.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.