iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/53486-t-mobile-biedt-gratis-3gs-voor-oude-leden.html)

Cgold 18-02-10 21:30

Ook ik had gisteren (17 februari) de twijfelachtige eer om door een T-Mobile medewerker gebeld te worden tijdens mijn werk. Na de introductie "bij verlenging van uw abonnement, krijgt u volgende week een 3Gs toestel" vertelde ik dat ik nog even aan het werk was en dus niet kon bellen, maar dat als 'ie me over 30 minuten terug zou bellen ik wellicht interesse zou hebben (was in eerste instantie ook echt zo)...

Hieronder een verkorte weergave van het gesprek:

T-Mobile: Wel meneer, het klinkt misschien erg cliche, maar ik mag u deze aanbieding alleen vandaag nog doen, op dit moment! Eigenlijk waren we vorige week vrijdag al gestopt met deze aanbieding, maar bij hoge uitzondering bellen we tot en met vandaag nog mensen om hun deze kans te bieden.

Ik: Ik heb wellicht best interesse, maar ik zou graag wat meer willen horen en ik heb nu geen tijd, dus als je me over 30 minuten terug belt dan kunnen we praten

T-Mobile: Maar ik kan u nu ook wel even antwoord geven op vragen die u heeft.

Ik: Ik zie het alleen niet echt zitten om in twee minuten te beslissen over een contract van twee jaar

T-Mobile: Maar ik kan u helaas echt niet terugbellen meneer, u heeft nu de mogelijkheid om te beslissen, ik heb hier helaas geen "Repeat Call" button. Hierna vervalt deze aanbieding.

Ik: Ik wil u best mijn nummer geven en dan belt u me over 30 minuten op om nog eens rustig te praten.

T-Mobile: Ik kan u nu alle antwoorden geven.

Ik: Over een half uurtje kan ik praten, nu niet.

T-Mobile: Dan houdt het helaas op.

Ik: Jammer dan... succes ermee *klik*
--

Maar als ik alle verhalen hier nu zo lees, dan is het maar goed ook dat ie niet kon terugbellen...

Obumah 19-02-10 09:30

Volgens mij wordt de methode steeds agressiever. Ik had deze week de eer om door een dame gebeld te worden. Ik kon wel mijn telefoonnummer achterlaten om later teruggebeld te worden, maar dan moest wel die zelfde avond. Dan kwam namelijk de actie te vervallen. Toen ik me opstelde dat dat te weinig tijd was voor een tweejarige verlenging bood ze aan om een soort voucher per mail te sturen met alle voorwaarden een voordelen. Gekke was dat daarmee de actie gelijk verlengd was tot het eind van de week. ???? Na twee dagen nog steeds geen aanbieding ontvangen maar wel een mailtje dat mijn bestelling afgeleverd kan gaan worden. ??? Het wordt steeds gekker. Ik heb gewoon helemaal niets besteld. Ik weet ook niet wat ik ga krijgen en dus ook niet wat ik moet gaan betalen. Nu kan ik hun naaien door de bestelling te laten bezorgen en doen alsof ik hem gratis zou ontvangen als er om geld gezeurd word en hem dus weer retour laten nemen of gewoon niet meer reageren. Het is wel van de zotte.

wouter1981 19-02-10 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Obumah (Bericht 418273)
Volgens mij wordt de methode steeds agressiever. Ik had deze week de eer om door een dame gebeld te worden. Ik kon wel mijn telefoonnummer achterlaten om later teruggebeld te worden, maar dan moest wel die zelfde avond. Dan kwam namelijk de actie te vervallen. Toen ik me opstelde dat dat te weinig tijd was voor een tweejarige verlenging bood ze aan om een soort voucher per mail te sturen met alle voorwaarden een voordelen. Gekke was dat daarmee de actie gelijk verlengd was tot het eind van de week. ???? Na twee dagen nog steeds geen aanbieding ontvangen maar wel een mailtje dat mijn bestelling afgeleverd kan gaan worden. ??? Het wordt steeds gekker. Ik heb gewoon helemaal niets besteld. Ik weet ook niet wat ik ga krijgen en dus ook niet wat ik moet gaan betalen. Nu kan ik hun naaien door de bestelling te laten bezorgen en doen alsof ik hem gratis zou ontvangen als er om geld gezeurd word en hem dus weer retour laten nemen of gewoon niet meer reageren. Het is wel van de zotte.

Wees verstandig en bel met de klantenservice van T-Mobile en laat het annuleren. Mocht het toestel worden aangeboden aan de deur, weiger het dan! Anders wordt het veel lastiger om het geheel te annuleren.

Ipot 20-02-10 19:43

ik heb dus WEL belangstelling voor die 3gs, alleen ben 1xtje gebeld, heb toen gezegd dat ze ff trug moesten bellen omdat ik bezig was en dat zouden ze ook doen.
tot nu toe nog niks gehoord.
weet iemand of dit te regelen valt in de winkel?

Fleetwood 20-02-10 22:56

je kunt toch zelf even met de klantenservice bellen,
en horen wat ze zeggen?

Ipot 20-02-10 23:06

gedaan, alleen die zeggen van ja dat weet ik niet meneer.
dus ik dacht van misschien is er hier iemand die het misschien weet.

Fleetwood 20-02-10 23:35

das wel lullig dan ja, dat ze zo reageren.
ik wist niet dat je al gebeld had.

hopelijk bellen ze je nog terug.

sergee 28-02-10 13:39

Wat de meeste mensen hier niet begrijpen is dat de callcenters die jullie bellen, niet altijd onder T-Mobile vallen. Vaak zijn dit projecten die uitbesteed worden aan een groot aantal callcenters over heel NL. In die callcenters werken mensen van +- 20 jaar oud, die proberen zo veel mogelijk iPhones te verkopen. Hoe meer sales hoe meer bonus of aanzien in zo'n call-center. Het controleren van iedere call agent is erg lastig waardoor er dingen worden gezegd over de telefoon die helemaal niet kloppen.

Ik weet dit namelijk omdat ik zelf ook in een callcenter werk. En nee, ik bel niet voor T-Mobile ;)

Marked 28-02-10 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sergee (Bericht 421747)
Wat de meeste mensen hier niet begrijpen is dat de callcenters die jullie bellen, niet altijd onder T-Mobile vallen.

Dat begrijp ik weldegelijk. Maar jouw uitleg praat de gang van zaken niet goed. Sterker nog: T-Mobile, de eindverantwoordelijke in deze, moet van hun probleem niet mijn probleem maken en dat van tienduizenden anderen die worden lastiggevallen. :cool:

klukkluk3 01-03-10 12:48

Hoe dan ook, ze hebben mij ook gebeld en.................ik heb de G3S wel genomen. In September wordt het abo verlengt en krijg nu al een Iphone 3GS met 0,0 bijbetaling.

Iphone3Gs 03-03-10 15:31

Ik denk dat het inderdaad iets is om die 3Gs zo snel mogelijk kwijt te raken aangezien ze vorig jaar nog zat 3G overhadden. Ik hoop echter niet dat ze volgend jaar gaan bellen met deze stomme actie voor de 4G want daar ik dus geen intresse in pff wel vet irritant die callcenters.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:57.