T-Mobile/KPN hotspots gratis? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat hier ergens op de site dat je met een Iphone abonnement gratis gebruik kunt maken van T-mobile hotspots. Maar op de site van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile/KPN hotspots gratis?
Er staat hier ergens op de site dat je met een Iphone abonnement gratis gebruik kunt maken van T-mobile hotspots. Maar op de site van T-mobile staat dat alleen mensen met een business of excecutive abonnement dat kunnen. Wij gewone mensen moeten 0.02ct per 10kb betalen. Mis ik iets?
10kb zegt mij overigens niets. Wat doet een beetje webpagina, email of een youtubefilmpje van zeg 3 minuten? Laatst gewijzigd door Wotan; 08-04-10 om 18:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 2 maanden geleden aangeschaft en toen werd er in de winkel vertelt dat ik er gratis gebruik van kon maken, heb dit toen ook gedaan en op mijn rekening tot nu toe geen extra kosten voor de hotspots van t-mobile kunnen ontdekken, in mijn ogen is het dus gratis, en ga ik nog even vrolijk door met hotspotten
|
|
|||
|
|||
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/m...ne_1112010.pdf
Zie prijslijst; gratis en onbeperkt gebruik van hotspots binnen Nederland |
|
|||
|
|||
@Sjoerd en Timhart, bedankt voor de input.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad en KPN en T-mobile hotspots | mean62 | iPad algemeen | 8 | 04-05-11 11:14 |
KPN Hotspots | michiel3 | Odido (T-Mobile) | 12 | 27-09-09 16:51 |
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile | baltar | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-12-08 19:43 |
[Hotspots] Devicescape Easy Wi-Fi: Makkelijk inloggen op T-Mobile en KPN Hotspots | Ironis | iPhone Apps | 12 | 29-11-08 18:30 |
hotspots kpn | allard14 | Wi-Fi | 3 | 27-04-08 16:04 |
|
|