Plots vol 3g ipv vol 2g! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in mijn huis en omgeving van mijn woonplaats plots ineens vol 3g ontvangst in plaats van vol 2g! Erg positief dus. T-Mobile is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plots vol 3g ipv vol 2g!
Ik heb in mijn huis en omgeving van mijn woonplaats plots ineens vol 3g ontvangst in plaats van vol 2g! Erg positief dus. T-Mobile is flink aan het uitbreiden. Zijn er meer mensen die merken dat hun ontvangst verbeterd is op bepaalde plaatsen?
Ps: Dit is geen reclameboodschap! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En waar is jou woonplaats?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ze het nou eens hier uitbreidde.. hier laat zelfs het 2g netwerk te wensen over
Wel mooi dat er iig iets gedaan wordt |
|
||||
|
||||
Is mij inderdaad ook opgevallen dat de ontvangst aan het verbeteren is. Hier in Hattem heb ik nu zelfs regelmatig 3g!
|
|
|||
|
|||
rond zaanstad heb ik altijd al 3g gehad?
|
|
|||
|
|||
In Hattem was er altijd al 3G 2 streepen, Van de weekend had ik er 4 streepen vol 3G, mast aan op de veen is uitgebreid met 3G, nu in heel hattem 4 streepen buiten, met de htc hd2 en htc touch pro
Laatst gewijzigd door Blids; 16-05-10 om 22:02. |
|
|||
|
|||
Ik wilde gaan overstappen naar een andere aanbieder. Maar nu heeft
T-Mobile ineens vol 3G bereik in mijn woonplaats dus nu twijfel twijfel Wat me wel altijd opvalt is dat bij grote evenementen en concerten t-mobile altijd er als eerste uitligt. En dat vrienden met KPN altijd nog vrolijk door smse en bellen soms helpt het om je 3G dan uit te zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geheugen vol | denman80 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 08-04-11 15:35 |
iphone is vol | jeffreystoffer | Archief | 1 | 17-05-09 20:06 |
schijf is vol | Maes39 | Archief | 2 | 24-08-08 12:53 |
Schijf vol ?!?!?! | Mandeep86 | Unlock [archief] | 1 | 27-05-08 23:26 |
Geheugen vol??? | mister@ | iPhone algemeen | 10 | 18-01-08 00:18 |
|
|