Uitgaande email hotmail,t-mobile werkt niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen emails versturen via mijn i-phone mail ophalen via hotmail gaat prima maar mails versturen lukt niet. Ik heb bij de host smtp.live.com ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitgaande email hotmail,t-mobile werkt niet
Ik kan geen emails versturen via mijn i-phone mail ophalen via hotmail gaat prima maar mails versturen lukt niet.
Ik heb bij de host smtp.live.com bij de gebruikersnaam heb ik mijn emailadres en bij wachtwoord staat mijn wachtwoord ssl heb ik aan staan. Ik heb ook een andere smtp server proberen aan te maken met als host smtp.gprs.t-mobile.nl en ssl uit maar dan zegt die dat hij geen verbinding kan maken. Kan iemand mij helpen? alvast bedankt, Maurice |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uitgaande hotmail doet vreemd | Kip Madras | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 10:30 |
Uitgaande email doet niet op 3g | borgqueenx | iPhone algemeen | 14 | 21-10-09 19:43 |
Uitgaande mail werkt niet | Allardo | iPhone algemeen | 41 | 16-03-09 00:11 |
Uitgaande mail werkt niet Vodafone en Windows Live | dkdia | Archief | 1 | 08-02-09 23:31 |
Uitgaande SMS werkt niet meer | Allardo | iPhone algemeen | 3 | 31-05-08 14:25 |
|
|