PrePaid - hoe ALLE data blokkeren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb recent een iPhone 3G voor mijn vriendin gekocht. Deze gebruikt ze als PrePaid. Alleen is ze sinds de iPhone ZEER snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opgelost | PrePaid - hoe ALLE data blokkeren
Hallo allen,
Ik heb recent een iPhone 3G voor mijn vriendin gekocht. Deze gebruikt ze als PrePaid. Alleen is ze sinds de iPhone ZEER snel door haar tegoed heen... +-5 minuut bellen en 8 smsjes jaag je er niet 20 euro doorheen. Ik heb de 3G en EDGE uitgezet. Maar ik denk dat de iPhone toch nog ergens euros trekt. Iemand een idee? Laatst gewijzigd door t!mmy; 26-11-09 om 10:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even het prepaid nummertje pb'en, blokkeer ik dr internet dienst.
(Zie mijn andere posts/topics op dit op forum) PS: Tmobile prepaid right? |
|
|||
|
|||
ga op de iphone via safari naar: http://iphonenodata.com/
Druk op de knop, installeer het certificaat. En daarmee werkt internet alleen met Wi-Fi! Verwijderen is ook heel makkelijk in de instellingen, als je dat weer zou willen. Ik heb het ook aan gehad, omdat ik nog niet over een webnwalk abonnement beschikte. En data was idd op nul gebleven. Als je 3g uitzet, trekt ie data via gprs. De iphone genereert veel data verkeer ivm push etc. edit: zie hier voor de volledige (grafische) handleiding http://iphonenodata.com/site/ Laatst gewijzigd door gosat; 26-11-09 om 00:43. |
|
|||
|
|||
Een andere oplossing is om ongeldige gegevens in te vullen in de instellingen voor het mobiele datanetwerk (instellingen->algemeen->netwerk->mobiel datanetwerk).
|
|
|||
|
|||
Dank u allen!
Voor de gene die het zelfde probleem hebben: De snelste weg is via je provider. Vraag hun of ze alle (internet)data uitzetten. cheers |
|
|||
|
|||
Graag gedaan t!mmy..
|
|
|||
|
|||
werkt niet
Citaat:
ik heb een vraag iedereen zegt je moet je instelingen wijzigen.. maar ik heb heel mijn leven dat ik mijn iphone heb nooit iets ingevuld en verloor altijd geld.. nu kocht mijn nonkel een 3g en hij moest gewoon foute instellingen ingeven en bam het was gefixt hij kon er niet meer op.. ik kan er dus wel ng op komt dat misschien omdat ik met mijn fietsje naar de winkel ga om een betaalkaart te halen en zo inte tikke oeveel geld ik wil .. ik heb dus geen abbonement maar ik verlies ooh zoveel geld hulp alsjeblieft danku |
|
|||
|
|||
Heb nu via die site inderdaad o,oo dataverkeer maar ik kan thuis ineens niet meer gebruik maken van Wi-Fi... Bij iemand anders thuis gaat dta wel maar thuis krijg ik de melding dat ik niet beschik over een mobiele dataservice abonnement...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
prepaid kaart data en eventueel bellen | bull | Overige providers Nederland | 1 | 06-03-11 16:00 |
Prepaid data uit! | matthijzz | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-05-10 16:51 |
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) | meul | iTunes | 3 | 29-12-08 15:59 |
|
|