Is dit nu waar zoveel mensen over klagen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed, ik heb dus sinds een paar dagen een 3GS met i300 abbonnement bij T-Mobile. Prima toestel toestel, daarover niets dan goeds. Alleen, ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is dit nu waar zoveel mensen over klagen?
Goed, ik heb dus sinds een paar dagen een 3GS met i300 abbonnement bij T-Mobile. Prima toestel toestel, daarover niets dan goeds. Alleen, ik heb eigenlijk gewoon helemaal nooit en nergens 3G-bereik (en ja, 3G staat aan). Ik heb op 2 à 3 verschillende momenten wel eens een klein momentje verbinding gehad, maar die was daarna ook meteen weer weg. Zijn dit nou die dekkingsproblemen waar je zoveel over hoort de laatste tijd? En zou dit dan binnen nu en een paar weken verholpen kunnen zijn? Want om nou op die iPhone te internetten met inbelsnelheden uit 1995 is ook niet alles
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daar gaat het inderdaad allemaal over. Geen 3G, kan niet bellen enz.
|
|||
|
|||
Ik heb op werk, school, trein, thuis(soms) echt superslecht bereik.
|
|||
|
|||
jepp, klopt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mensen klagen, zonder een echte goede rede | S¡mon | Chat en geruchten | 13 | 27-09-09 21:52 |
is dit waar heren??? | Erhan | Archief | 3 | 18-05-09 23:45 |
Zou niet weten waar ik dit moet plaatsen.....?! | mrky | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-08-08 20:23 |
Waarom is FW 1.1.1 zoveel groter dan 1.0.2? | MP3-junky | iPhone algemeen | 0 | 30-10-07 21:30 |
|
|