//

Mensen klagen, zonder een echte goede rede

Mensen klagen, zonder een echte goede rede discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple is de afgelopen jaren echt groot geworden. Mensen verwachten nu te veel van Apple. Net zoals met de nieuwe iPhone dit jaar, de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-09, 19:29
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Mensen klagen, zonder een echte goede rede

Apple is de afgelopen jaren echt groot geworden. Mensen verwachten nu te veel van Apple. Net zoals met de nieuwe iPhone dit jaar, de iPhone 3Gs is maar een "kleine update" maar als je er naar kijkt is het toch flink verbeterd.

Het probleem is dat mensen nu te veel verwachten: mensen hopen te veel. Al zou Apple bij de volgende iPhone tethering overal toestaan, bluetooth-restricties opheffen, 8 megapixel camera erop zetten met flash en flits, flash player erop, HD-video en HD-geluid, betere scherm-resolutie, betere batterij en het nog goedkoper maken, zelfs dan zouden mensen het als een kleine update zien.

Nu je het zo leest lijkt het een grote update, maar besef wel dat meestal al maanden voordat de nieuwe iPhone bekend word gemaakt allerlei geruchten uitlekken over wat erin komt. In januari misschien iets over dat HD gedoe en betere schermresolutie, in februari de flash player en nieuwe camera, in maart over de batterij, in april over bluetooth en de prijs, in mei over tethering en in juni dan nog dingen over de nieuwe naam.

Tegen die tijd weet je in principe dus eigenlijk alles, en als het dan ook nog echt uitkomt dan is het maar iets van "is dat alles?". Daarom, bij alle komende Apple producten - dus niet alleen de iPhone - zeg ik: verwacht niet te veel van Apple, laat je verassen en wees blij met wat er komt.
En daarnaast, de concurrenten komen steeds dichterbij en Apple moet er toch mee gaan concurreren... die nieuwe functie's komen er wel.

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-09, 19:40
z-nyx's schermafbeelding
z-nyx z-nyx is offline
• iOS 9.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 161
Standaard

uhuh idd mensen klagen snel , het mooi is dat je dat ook alleen maar leest .
Mensen die happy zijn en geen problemen ondervinden met hun Iphone posten namenlijk niet ( Geen klaagpost ).
Heb zelf zo'n beetje alle nieuwste phone's gehad en geen 1 kan er aan de iphone tippen.( das mijn oordeel)
Wel sla ik een jaartje over om de nieuwste Iphone te kopen , de verschillen zijn echt te klein met de Iphone3G die ik nu heb ( en goed werkt btw).
Ben wel benieuwd wat er volgend jaar gaat komen kwa Iphone
__________________
The nice thing about standards is that there are so many to choose from.
  #3  
Oud 19-09-09, 20:04
stinkie stinkie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik wacht ook op de volgende. En laat me helemaal verrassen door Apple
  #4  
Oud 19-09-09, 20:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dat is inderdaad zo, maar waarom doet Apple in godsnaam ook zo moeilijk? We mogen dingen niet doen die we wel kunnen. Waarom houden ze jailbreak tegen? Waarom hebben ze ervoor gezorgd dat tethering nu niet meer mogelijk is? Waarom werkt niet eender welk dock met je iPhone..?

Ik vind dat ze veel te 'communistisch' aan het worden zijn bij Apple!
  #5  
Oud 19-09-09, 20:37
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat is inderdaad zo, maar waarom doet Apple in godsnaam ook zo moeilijk? We mogen dingen niet doen die we wel kunnen. Waarom houden ze jailbreak tegen? Waarom hebben ze ervoor gezorgd dat tethering nu niet meer mogelijk is? Waarom werkt niet eender welk dock met je iPhone..?

Ik vind dat ze veel te 'communistisch' aan het worden zijn bij Apple!
Jailbreak is simpel: hun systeem word gehackt en als er dan problemen met de iPhone's komen moeten hun er voor betalen (verzekering/garantie). Tethering is ook alleen maar vanwege providers: de providers kunnen het nog niet aan. Zelfde als met 3G, dit blokkeren ze het liefst ook met video's op verzoek van de providers. T-Mobile Nederland heeft hier geen problemen mee maar een groot deel van de rest van de providers wel.

Laatste vraag snap ik niet.
  #6  
Oud 19-09-09, 20:42
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Jailbreak is simpel: hun systeem word gehackt en als er dan problemen met de iPhone's komen moeten hun er voor betalen (verzekering/garantie). Tethering is ook alleen maar vanwege providers: de providers kunnen het nog niet aan. Zelfde als met 3G, dit blokkeren ze het liefst ook met video's op verzoek van de providers. T-Mobile Nederland heeft hier geen problemen mee maar een groot deel van de rest van de providers wel.

Laatste vraag snap ik niet.
Dus jij vindt dat Apple gewoon zo mag verder doen? Ik vind het totaal niet erg, maar ik stel mij wel vragen bij sommige beperkingen die door Apple opgelegd worden.

Met het laatste bedoelde ik trouwens dat ik geen dock mag kopen bij Dealextreme voor 10 dollar omdat het zonder patch niet zal werken met m'n iPhone. Daardoor kan Apple docks verkopen voor 50 dollar en verplichten ze ons dus die te kopen..
  #7  
Oud 19-09-09, 21:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dus jij vindt dat Apple gewoon zo mag verder doen? Ik vind het totaal niet erg, maar ik stel mij wel vragen bij sommige beperkingen die door Apple opgelegd worden.

Met het laatste bedoelde ik trouwens dat ik geen dock mag kopen bij Dealextreme voor 10 dollar omdat het zonder patch niet zal werken met m'n iPhone. Daardoor kan Apple docks verkopen voor 50 dollar en verplichten ze ons dus die te kopen..
Het is lullig met die prijs ja, maar verder heb ik er geen problemen mee. Tethering, bijvoorbeeld, word vanzelf wel geactiveerd zodra T-Mobile daar klaar voor is.
  #8  
Oud 19-09-09, 21:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Het is lullig met die prijs ja, maar verder heb ik er geen problemen mee. Tethering, bijvoorbeeld, word vanzelf wel geactiveerd zodra T-Mobile daar klaar voor is.
Als je enkel aan T-Mobile denkt kijk je echt wel met oogkleppen op. In België moeten alle providers ervoor zorgen dat het zal werken, maar ik ben er zeker van dat ze dat niet allemaal zullen doen waardoor er nu dus mensen zonder tethering komen te zitten - misschien voor altijd.
  #9  
Oud 19-09-09, 21:19
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

fijn dat er iemand een oordeel geeft over de klachten. ik zelf ben nog maar een half jaar apple gebruiker begon met de 3g en heb bij het uitkomen gelijk de 3gs gekocht ik vind persoonlijk de update best wel groot alleen qua snelheid vind ik de 3g nu echt tergend traag .
mijn vriendin heeft er geen moeite mee dus die gebruikt m nu.
tevens vind ik de videofunctie ook wel erg fijn de kompas vind ik een bijzaak die ik weinig gebruik.
voice control gebruik ik ook erg veel en ondervind er weinig problemen mee al met al ik ben erg blij met de upgrade van de iphone en zeker na langer gebruik vind ik het echt een grote vooruitgang.
ik heb nog geen seconde spijt gehad.
en mensen zeg nou zelf welke telefoon tipt nou werkelijk aan het gebruiksgemak en de functies van de iphone (als zal je sommige moeten aanschaffen voor weinig)
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
  #10  
Oud 19-09-09, 21:21
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Als je enkel aan T-Mobile denkt kijk je echt wel met oogkleppen op. In België moeten alle providers ervoor zorgen dat het zal werken, maar ik ben er zeker van dat ze dat niet allemaal zullen doen waardoor er nu dus mensen zonder tethering komen te zitten - misschien voor altijd.
Ik ging er even vanuit dat je Nederlands was, maar ik zie nu dat je Belgisch bent in je status. Excuus. Maar goed, voor Nederlanders zal het dus beschikbaar komen zodra T-Mobile er klaar voor is.

Net zoals met AT&T met MMS. T-Mobile was daar al voor op bereid en in Nederland hadden we het dus al gelijk. In de Verenigde Staten zijn ze het nu langzaam aan het activeren en op de 25e voor iedereen.
  #11  
Oud 19-09-09, 21:25
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgetman Bekijk bericht
fijn dat er iemand een oordeel geeft over de klachten. ik zelf ben nog maar een half jaar apple gebruiker begon met de 3g en heb bij het uitkomen gelijk de 3gs gekocht ik vind persoonlijk de update best wel groot alleen qua snelheid vind ik de 3g nu echt tergend traag .
mijn vriendin heeft er geen moeite mee dus die gebruikt m nu.
tevens vind ik de videofunctie ook wel erg fijn de kompas vind ik een bijzaak die ik weinig gebruik.
voice control gebruik ik ook erg veel en ondervind er weinig problemen mee al met al ik ben erg blij met de upgrade van de iphone en zeker na langer gebruik vind ik het echt een grote vooruitgang.
ik heb nog geen seconde spijt gehad.
en mensen zeg nou zelf welke telefoon tipt nou werkelijk aan het gebruiksgemak en de functies van de iphone (als zal je sommige moeten aanschaffen voor weinig)
Tja. Zelfde met mij, video vind ik ook erg handig ja. 3Gs is ook lekker snel en de kompas gebruik ik bijna niet, maar is wel leuk als een extratje. Voice Control gebruik ik eigenlijk regelmatig als ik iemand moet bellen want meestal als ik iemand wil bellen ben ik aan het lopen enzo en dan heb ik geen zin om het aan te tikken, dan roep ik het dus gewoon op. Verder maak ik ook al fijn gebruik van de 32GB opslag. Wie weet volgend jaar 64GB en als we geluk hebben in 2011 128GB in combinatie met HD kwaliteit.
  #12  
Oud 19-09-09, 23:53
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Ik vind ook echt wel dat mensen te veel klagen... Maar als je goed nadenkt, is er een andere gsm die de iPhone overtreft? Welk apparaat kan evenveel losse applicaties installeren, uit zoveel keuze? Welk apparaat heeft ook de capaciteit een gewone gsm te zijn, maar dan MET je hele muziekbibliotheek steeds op zak? Ok, dat zullen er wel nog zijn, maar meestal gebruik je dan een Memory Card. Ook de Wi-Fi van de iPhone is meestal véél beter dan om het even welke gsm.

We verwachten veel te veel van Apple en de iPhone. Laat ons gewoon afwachten wat Apple nog meer voor ons in petto heeft, dan worden we misschien nog eens verrast. Want nu weten we alles op voorhand

Ik ben blij met de iPhone zoals hij NU is, maar alles kan natuurlikjk beter hé.
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #13  
Oud 27-09-09, 19:43
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Leg eens een Iphone G3 en een 3GS naast elkaar en test beiden eens uit je zal direct zien dat er heel wat verbeteringen zijn
  #14  
Oud 27-09-09, 20:52
ewievissers ewievissers is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Grootebroek
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Tja. Zelfde met mij, video vind ik ook erg handig ja. 3Gs is ook lekker snel en de kompas gebruik ik bijna niet, maar is wel leuk als een extratje. Voice Control gebruik ik eigenlijk regelmatig als ik iemand moet bellen want meestal als ik iemand wil bellen ben ik aan het lopen enzo en dan heb ik geen zin om het aan te tikken, dan roep ik het dus gewoon op. Verder maak ik ook al fijn gebruik van de 32GB opslag. Wie weet volgend jaar 64GB en als we geluk hebben in 2011 128GB in combinatie met HD kwaliteit.
Zie je, daar ga je al.
misschien, misschien, misschien, misschien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is dit nu waar zoveel mensen over klagen? Steven Seagal Odido (T-Mobile) 3 06-06-10 19:16
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis DeathSpace Wi-Fi 0 20-05-10 19:57
Echte jailbreak 3Gs zonder omweg. wvy Archief 4 27-10-09 08:37
Meerdere mensen smssen zonder JB Pieleplint iPhone algemeen 4 14-07-09 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.