Windowsgebruiker Explorer of Safari discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Net Itunes 9 gedownload.. automatisch zet hij (mss bij eerdere versies ook hoor maar toen niet gemerkt) Safari als browser erin. Wat vinden jullie makkelijker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Windowsgebruiker Explorer of Safari
Net Itunes 9 gedownload.. automatisch zet hij (mss bij eerdere versies ook hoor maar toen niet gemerkt) Safari als browser erin.
Wat vinden jullie makkelijker om mee te werken Explorer of Safari (ben net Safari aan het ondekken, maar vind het wel makkelijker dan Explorer, vooral het overzicht van meeste bezochte sites, kom zo makkelijk en snel op het forum ) Of hebben jullie meer een voorkeur voor andere types (firefox oid?)
Happy met me Iphone..!!! Laatst gewijzigd door Mootjuh; 23-09-09 om 15:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Firefox. (lala 10 tekens)
|
|
|||
|
|||
Google Chrome rocks
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Firefox en Google Chrome vind ik ook maar niets. Ik heb Windows en gebruik nu al een tijdje Safari en daar ben ik echt tevreden van! Gaat naar mijn mening sneller dan Internet Explorer dus
|
|
|||
|
|||
google Chrome vind ik echt super
gebruik voor sommige zaken wel nog explorer voor andere zaken gebruik ik dan weer firefox iedere browser heeft zijn voordeel en nadeel |
|
||||
|
||||
compatibiliteit is explorer het beste
maar gebruik zelf firefox
|
|||
|
|||
Op Windows pc gebruik ik gewoon IE8, vind deze wel snel eigenlijk. Mja heb safari 4 nooit op me Windows pc uitgeprobeerd Zit eigenlijk ook bijna nooit meer achter me pc dusja...
Op mijn Macbook Pro gebruik ik Safari. Heel soms Firefox. Ik vind internetten op een mac (of het ligt dus aan safari en firefox) echt langzamer gaan dan op me pc.. :s Mja ben bang dat misschien de draadloze kaart in de Macbooks niet goed om kunnen gaan met de DSL rmodem van Tele2 ofso :s Alhoewel ik ook problemen had bij me ouders, en ook bedraad gaat het soms erg sloom naar mijn idee. Weet iemand of dit opgelost wordt met een router van Apple?? Tja hoe noemen ze doe ook alweer? kom er ff nie op |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja Airport, dat bedoelde ik
De netwerkkaarten in de Macbooks kunnen al N aan. Maar ik heb wel begrepen dat als jouw router G of N is, en er zit een apparaat in het netwerk dat alleen G aankan, je pc of je playstation ofzo...Dan pakt ook jouw Macboog G ipv N. En dat kan nog wel eens voor de nodige vertraging zorgen... Iemand ervaringen hiermee? Mja misschien moet ik hiervoor een apart Topic openen weenie.... |
|
||||
|
||||
Google Chrome vind ik zeker weten de beste, het werkt allemaal heel snel
|
||||
|
||||
Ik ben een diehard Firefox gebruiker
|
|
||||
|
||||
IE zuigt echt, en vooral voor websitemakers, die hun website helemaal geschikt moeten maken voor de zogenaamde standaarden va IE, en de echte webstandaarden die gehandhaafd worden door Firefox, Chrome, Opera en Safari. Op Windows vind ik persoonlijk Firefox het fijnst, puur omdat Safari er niet zo goed uitziet
Op m'n Mac gebruik ik wel Safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
file explorer ! | tobe66 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-02-11 18:25 |
Windows: explorer.exe crash | adam1411 | iTunes | 1 | 12-09-09 16:31 |
|
|