Aanhoudingen voor oplichting met iPhones discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze zijn eindelijk gepakt Jongens opgepakt om oplichting - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aanhoudingen voor oplichting met iPhones
Ze zijn eindelijk gepakt
Jongens opgepakt om oplichting - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is in ieder geval goed nieuws voor de gedupeerde!
Misschien toch nog een kans om je geld terug te krijgen nu.... |
|
|||
|
|||
Ik ben 2 jaar geleden ook opgelicht. Aangifte gedaan en de dader is gepakt en heeft 8 maanden voorwaardelijk gekregen. Nog niks dus.. -_-. Maarja, hij heeft iig een strafblad aan ze broek hangen
|
|
|||
|
|||
vergeten die geld
|
|
|||
|
|||
Vandaag een nog een brief binnengekregen over de rechtzaak. De oplichter heeft 180 uur taakstraf en moet mij mijn 150 Euro terug betalen Hij het het betalen van het geld ook inruilen voor 3 dagen hechtenis, in totaal 140 dagen. Hij heeft dus nog veel meer mensen opgelicht. Maarja, zo zie je maar weer. Aangifte doen heeft dus wel zin. Het heeft even geduurt, zo'n 2 jaar ofzo, maar met resultaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applicaties voor bedrijven met meerdere iPhones. | Jacoke | iPhone Apps | 0 | 28-01-10 12:33 |
|
|