Applicaties voor bedrijven met meerdere iPhones. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, wat doe je als bedrijf als je verscheidene iPhones hebt en op al die toestellen dezelfde (gratis of betalende) applicaties wenst? Ook moeten alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicaties voor bedrijven met meerdere iPhones.
Beste,
wat doe je als bedrijf als je verscheidene iPhones hebt en op al die toestellen dezelfde (gratis of betalende) applicaties wenst? Ook moeten alle toestellen apart nog applicaties kunnen aankopen indien nodig. Ik spreek hier over een dertigtal toestellen. Ik weet dat in de VS je een corporate account kan nemen, maar hier in België gaat dit blijkbaar niet. Kan iemand me helpen? MvG. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bedrijven die iPhone applicaties ontwikkelen | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 51 | 16-09-16 11:25 |
Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven | meef | Odido (T-Mobile) | 7 | 05-08-10 11:52 |
Iphone applicatie voor bedrijven | kimdc | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 21-05-10 18:21 |
iPhone - Bedrijven die iPhone applicaties ontwikkelen | dpConcepts | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-11-09 13:04 |
Ontwikkelaars Applicaties iPhone (bedrijven of particulieren) | BiGa | Archief | 3 | 22-07-08 19:12 |
|
|