Iphone applicatie voor bedrijven discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben geinteresseerd om voor mijn eigen bedrijf een Iphone applicatie te ontwikkelen, heb mijzelf al aangemeld bij de Apple Developers, maar voordat ik verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone applicatie voor bedrijven
Ik ben geinteresseerd om voor mijn eigen bedrijf een Iphone applicatie te ontwikkelen, heb mijzelf al aangemeld bij de Apple Developers, maar voordat ik verder ga zou ik graag willen weten of andere hier ervaring mee hebben en hoeveel/of het kost om een applicatie te ontwikkelen, dit vind ik namelijk erg onduidelijk op de website van Apple.
Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je dit deel van het forum al doorgespit? Veel tips!
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bedrijven die iPhone applicaties ontwikkelen | markvwijnen | Ontwikkelen voor iOS | 51 | 16-09-16 11:25 |
Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven | meef | Odido (T-Mobile) | 7 | 05-08-10 11:52 |
Applicaties voor bedrijven met meerdere iPhones. | Jacoke | iPhone Apps | 0 | 28-01-10 12:33 |
iPhone - Bedrijven die iPhone applicaties ontwikkelen | dpConcepts | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 01-11-09 13:04 |
Ontwikkelaars Applicaties iPhone (bedrijven of particulieren) | BiGa | Archief | 3 | 22-07-08 19:12 |
|
|