iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Nog 12 maanden met 3GS, opwaarderen naar 4G? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/61090-12-maanden-3gs-opwaarderen-naar-4g.html)

Stefano20 09-06-10 22:54

Het zal echt geen probleem (moeten) opleveren als jij zegt dat 'm dagje later ophaalt. Ik kan het me niet voorstellen. Dus gewoon gaan :D

Benny 09-06-10 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 462727)
Het zal echt geen probleem (moeten) opleveren als jij zegt dat 'm dagje later ophaalt. Ik kan het me niet voorstellen. Dus gewoon gaan :D

Als jij nou ff hier laat weten zodra je iets weet over Early Renewal op de releasedag ;) dan weet ik of het zin heeft om te gaan op releasedag, anders sta ik daar straks een uur voor l*l in de rij :P als jij zegt zelfde regels als vorig jaar, kan ik ze meteen laten weten dat ik de dag erna kom

SPehlivan 09-06-10 23:11

je hebt een PM stefano20

SPehlivan 09-06-10 23:25

nog een!:D stefano 20

Stefano20 09-06-10 23:41

@SPehlivan,

Als ik meer weet dan laat ik jullie weten!! :D

Een antwoord terug en nog een antwoord terug:P

leontjuh1 10-06-10 14:24

Waarom praat iedereen in het begin over €299 + €70? De 16GB versie kost toch maar €99.95 i.c.m. i-150? Scheelt toch €200 hoor.

wouter1981 10-06-10 14:31

Bij 1 jaar i150 kost ie 299,95 euro.

Jasper502 12-06-10 17:56

Mijn abbo loopt af in Oktober 2011. Nog ff wachten dus:(.

atonba 13-06-10 18:45

Mijn abbo loopt af in jan. 2011. Ik ga voor de Early renewal denk ik. Zou het graag willen fixen op launchday bij een t-mobileshop, die op de kalverstraat of op rokin ofzo. Hoop dat tzt hier duidelijk wordt of dat een mogelijkheid is. Wil geen 2 jarig contract meer, hoop dus dat de iPhone 4 met een 1 jarig abbo komt.Ik heb een hekel aan dat wachten, toen de 3GS kwam baalde ik dat ik nog zoooo lang mijn contract moest uitzitten met de 3G. Dus early renewal met een jaar is echt de limiet.

Stefano20 14-06-10 20:06

@ Atonba,

Vorig jaar was het niet mogelijk om een toentertijd Lost & Stolen op de launchdag zelf aan te vragen.

Er zijn nu 1 jarige i-abonnementen verkrijgbaar dus waarschijnlijk zou de iPhone 4 ook gewoon leverbaar moeten zijn met een 1-jarig contract. Niks is natuurlijk zeker...

Maarja, als ik meer weet, laat ik jullie weten. ;)

Groet,

Stefano

nebilem 15-06-10 18:26

Ik mag van mijn verzekering een nieuwe 3gs ophalen maar na een telefoontje naar de maatschappij mag ik een Iphone 4 ophalen. Mijn toestel was verzekerd voor 900 euro ongeveer en mag voor dat bedrag een nieuwe Iphone 4 nemen. Moet alleen wachten totdat het leverbaar is dat is weer jammer. Maar hoef geen nieuwe contract af te sluiten.

wouter1981 15-06-10 18:36

Welke verzekering is dat? En tegen welke premie?

cv8x 15-06-10 20:31

Ik snap het punt niet over wie de (verkoop)rechten heeft van de iPhone.

Als je een iPhone 4 wilt met een Vodafone of Hi abbo, dan kan dat toch gewoon? Bijv. via Phoneshop.nl

Of zit ik mis?

nebilem 15-06-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 465227)
Welke verzekering is dat? En tegen welke premie?

Daar kom ik over een paar dagen op terug.

The Unbelievable 15-06-10 22:01

Volgend jaar is er weer een iPhone 5, zo kan je toch altijd doorgaan?

cv8x 16-06-10 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cv8x (Bericht 465316)
Ik snap het punt niet over wie de (verkoop)rechten heeft van de iPhone.

Als je een iPhone 4 wilt met een Vodafone of Hi abbo, dan kan dat toch gewoon? Bijv. via Phoneshop.nl

Of zit ik mis?


Klopt mijn verhaal een beetje?

janvanderdam 16-06-10 12:32

Als je je oude Iphone simlock vrij laat maken en via early renewal een Iphone 4 neemt heb je dan ook nummerbehoud? Of krijg je een nieuw nummer?

Stefano20 16-06-10 13:03

@cv8x,

Ja dat kan. In de voorgaande jaren had T-Mobile nog een zogeheten exclusiviteitscontract met Apple. Maar volgens mij is deze niet meer van kracht. In ieder geval zie ik op Phoneshop.nl en gsmweb.nl de mogelijkheid om reserveringen te plaatsen. Nu maar even wachten hoe en wat....

@ janvanderdam,

Early-Renewal houdt in dat je je contract vroegtijdig verlengt. Dan betekent dat je gewoon het nummer van je huidige abonnement behoudt. Verder kan, als je toestel ouder dan een jaar is, gratis simlockvrij maken via de Klantenservice of in de shop.

gr,

stefano20

cv8x 16-06-10 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 465679)
@cv8x,

Ja dat kan. In de voorgaande jaren had T-Mobile nog een zogeheten exclusiviteitscontract met Apple. Maar volgens mij is deze niet meer van kracht. In ieder geval zie ik op Phoneshop.nl en gsmweb.nl de mogelijkheid om reserveringen te plaatsen. Nu maar even wachten hoe en wat....

gr,

stefano20

Hoi Stefano20,

bedankt voor je antwoord. Dus zo exclusief is het niet meer?

thijsvgelder 16-06-10 17:23

Geachte heer Van Gelder,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt ons of u met uw huidige contract in aanmerking komt voor een vernieuwing met de nieuwe iPhone. Op dit moment kunt u helaas nog niet vernieuwen, omdat er nog een contractvernieuwing in moet gaan op 17 juli 2010 voor de duur van 24 maanden.

Ook wilt u weten of u in aanmerking kunt komen voor een Early Renewal. Op dit moment is er bij T-Mobile nog niets bekend over de prijzen van de nieuwe iPhone, wanneer wij deze aan kunnen bieden en of dit in combinatie met Early Renewal mogelijk is. Zodra hier meer over bekend is, wordt dit direct bekend gemaakt via onze website. Wij adviseren u dan ook onze website Mobiele telefoons en abonnementen met online korting - T-Mobile.nl in de gaten te houden.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Sanne de Krom


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.