Internet instellen T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een iphone 3gs (simlock vrij)ontvangen en nu wil ik het internet instellen maar dat lukt niet echt. Ik lees overal dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet instellen T-mobile
Ik heb zojuist een iphone 3gs (simlock vrij)ontvangen en nu wil ik het internet instellen maar dat lukt niet echt. Ik lees overal dat je bij het netwerk menu moet kiezen voor APN om je internet in te stellen maar ik zie die optie niet staan bij mij. Is er iemand die weet hoe je een simlock vrije iphone kan instellen voor t-mobile internet.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet van BEN instellen | kelsey | Overige providers Nederland | 34 | 12-05-13 19:03 |
Onbeperkt internet Ben instellen | marc1992 | Overige providers Nederland | 9 | 12-11-10 02:00 |
Internet instellen | Tessa. | iPhone Apps | 19 | 26-09-10 10:44 |
instellen iphone "gewoon" internet t mobile | remisc | Archief | 4 | 15-12-09 19:05 |
Internet data Ben instellen | roosting | Overige providers Nederland | 0 | 22-07-09 00:12 |
|
|