Dubbel abonnement mogelijK? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een iPhone met abo gekocht bij T-Mobile, dit gaat pas eind aug. in omdat ik nummerbehoud wilde hebben. (Ik heb nu nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dubbel abonnement mogelijK?
Ik heb laatst een iPhone met abo gekocht bij T-Mobile, dit gaat pas eind aug. in omdat ik nummerbehoud wilde hebben. (Ik heb nu nog KPN.) Nu hoor en lees ik de verschrikkelijkste dingen over slechte ontvangst van T-Mobile.
Is het mogelijk om in aug. als blijkt dat ik ook een slechte ontvangst heb bv een sim only abo bij KPN te nemen en dat kaartje in de iPhone te doen? Ik snap dat ik dan een ander 06 nummer krijg en een dubbel abonnement (1xT-Mobile en 1xKPN) moet betalen maar dat moet dan maar. Het T-mobile kaartje met het nummer van nummerbehoud stop ik dan wel in mijn huidige GSM (Nokia Xpress Music). Uiteraard moet/zal ik iedereen dan op de hoogte stellen van mijn nieuwe nummer. Is dat mogelijk of maak ik hier een denkfout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je telefoon simlockvrij is zou er geen probleem moeten zijn.Let op bij je simonly dat je er ook een databundel bij neemt.
|
|||
|
|||
Beste Ashcat,
Het bereik van T-Mobile is momenteel ''belabberd'' omdat ze bezig zijn met (forse) uitbreidingen van hun capaciteit. Verbetering van het netwerk zou binnen nu en 4 á 5 weken merkbaar moeten zijn. Ik lees dat jou abonnement per augustus in gaat met het nummer van KPN. Wat ik uit eigen ervaring weet is dat er tussen elke nieuwe abonnement aanvraag (dus wanneer het abonnement daadwerkelijk ingaat en niet wanneer je het in de winkel aanvraagt) 2 maanden moet zitten. Dus je zal naar alle waarschijnlijkheid pas per oktober een nieuw abonnement afsluiten. Mij werd vertelt dat dit uit veiligheidsoverwegingen gedaan is. Anders zouden mensen elke dag bij een andere provider een abonnement afsluiten. Hopelijk help dit. Groet, Stefano20 Laatst gewijzigd door Stefano20; 13-06-10 om 23:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan er dus van alles mee (ook Wi-Fi werkt) enkel telefoneren gaat dus nog niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijk om mijn 1 3G-internet abonnement op 2simkaarten te laten werken? | jurgenjurgen | Odido (T-Mobile) | 9 | 03-04-11 19:39 |
mobiele datawerk activeren niet mogelijk:u hebt geen abonnement | jasper2G | Archief | 1 | 10-08-09 16:30 |
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 14-06-09 21:49 |
Dubbel Keyboard | macfreaker | iPhone algemeen | 1 | 30-07-08 21:09 |
|
|