3g Netwerk doet niets discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij werkte de link van ronaldokloos, heb de APN settings geinstalleerd en opnieuw opgestart. Misschien is het een idee om dat te proberen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte de link van ronaldokloos, heb de APN settings geinstalleerd en opnieuw opgestart. Misschien is het een idee om dat te proberen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Om de een of andere reden kan ik ook geen profielen installeren. Heb ergens gelezen dat dat komt omdat ik voor de update naar 4.0 al een profiel had geïnstalleerd om dataverkeer onmogelijk te maken (had nog geen web n walk) . Nu heb ik na de update dat profiel weer verwijderd. Als dit de oorzaak van mijn probleem is heeft er dan iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ik niet gelijk kon installeren maar eerst per email de instelling moest ontvangen. Daarna heb ik het pas kunnen installeren en kreeg toen de melding dat het de APN instellingen zal wijzigen. Zal het daar aanliggen? |
|
||||
|
||||
Andere vraag wat is de beste app om al de jailbreak apps mee te backup'en?
Want dan probeer ik het unlockit.co.nz verhaal (APN) gewoon nog een keer maar dan met een kale telefoon. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ik de oplossing weet van iPhone Carrier Support of terwijl APN.
Wat ik nu nog moet weten is waar wordt in de Iphone dat profiel neergezet? Want naar mijn mening is dat bestandje simpelweg niet in mijn iPhone geplaatst. Wie weet dit? |
|
||||
|
||||
hebben jullie ook al de aanbieder update gehad naar 7.1
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja maar doet nog steeds niet. Ik ben me nu aan het inlezen... iPhone under the hood: Carrier settings and configuration profiles | Mobile | iPhone Central | Macworld misschien is dit wat, duim maar voor me. |
|
||||
|
||||
herstel netwerk instellingen eends dat heb toen bij mij geholpen
en verwijder het oude t-mobile profiel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik verplaats um wel ff en mocht ik die weer nodig hebben kan ik hem daarna weer terugzetten. Ok ga ik doen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ga eends met safari op je iphone naar help.BenM.at | BENM.AT
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh wow nou maar hopen dat dit gaat werken Profiel installeren niet mogelijk via safari wat nu? |
|
|||
|
|||
Ik moest mijn iPhone wel opnieuw opstarten nadat ik de nieuwe APN instellingen had geinstalleerd. Misschien dat het daaran ligt? En die website werkt ook goed!
Succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik krijg de melding met safari niet kan installeren. Wat kan ik hier aan doen of weet jij mss waar dat profiel in de iPhone kan plakken met bv iPhone explorer? |
|
|||
|
|||
Met de iPhone explorer weet ik nu niet precies waar je het moet plaatsen. Maar heb je het al geprobeerd met een andere browser? Volgens mij heb je Opera voor de iPhone, misschien dat het daarmee wel lukt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou goed ik ga me vanavond, wanneer ik thuis ben wel, inlezen over waar dat bestand wordt neergezet want volgens mij zit daar het probleem. |
|
|||
|
|||
Ik krijg helemaal geen melding dat ik kan installeren, laat staan een foutmelding??
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het probleem nu eindelijk opgelost.
Ik heb de netwerkinstelling op de iPhone hersteld en opnieuw aangesloten met iTunes. Wonder boven wonder heb ik nu weer 3G verbinding. Thanx voor Tips! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bedoel je precies met opnieuw aangesloten met iTunes? |
Labels |
3g netwerk, mobiele data, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes 10 doet niets... | doekoe | iTunes | 4 | 05-10-10 08:11 |
2G doet niets meer.... | Lukie | Archief | 1 | 05-10-09 15:49 |
doet niets? | nlchaosnl | Archief | 1 | 25-03-09 02:04 |
Iphone doet niets | volkan | iPhone algemeen | 1 | 18-10-08 14:31 |
Iphone doet niets... | fruitella | Archief | 2 | 19-09-08 13:11 |
|
|