doet niets? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, heb nu net een iphone 16 Gb ( iemand vertelde mij dat het geen 3G was ofzo? maar de oude versie ) maare hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hey,
heb nu net een iphone 16 Gb ( iemand vertelde mij dat het geen 3G was ofzo? maar de oude versie ![]() maare hij doet werkelijk niets! als k hem aansluit op de pc krijg k het itunes logo te zien, met een usb stekker eronder. ![]() en itunes zegt : er is een ipod aangesloten, maar deze kan niet worden geidentificeerd. Koppel de ipod los en sluit hem opnieuw aan, en probeer het opnieuw. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan(1619) ![]() nou sla mij maar plat want ik begrijp er niets van heeft hier iemand een idee? gr robin |
|
|
![]() |
|
![]() Welkom op het iPhoneclub-forum nlchaosnl,
Aangezien hier al erg veel over geschreven is gaat deze op slot. Zet je iPhone in Recovery Mode of in DFU (allebeide proberen kan uiteraard geen kwaad). Lees ook eens het iPhone 1.0 Jailbreak en Unlock forum door en zorg ook dat je de nieuwste iTunes versie hebt geinstalleerd. Check ook eens onze Wiki (Begrippen | Handleidingen). Daar vind je werkelijk 90%+aan antwoorden op al je vragen. ~Slotje
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 25-03-09 om 01:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes 10 doet niets... | doekoe | iTunes | 4 | 05-10-10 07:11 |
3g Netwerk doet niets | Lusin | T-Mobile | 53 | 09-08-10 11:43 |
2G doet niets meer.... | Lukie | Archief | 1 | 05-10-09 14:49 |
Iphone doet niets | volkan | iPhone algemeen | 1 | 18-10-08 13:31 |
Iphone doet niets... | fruitella | Archief | 2 | 19-09-08 12:11 |
|