Aanbiedersinstellingen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg ene halfuur geleden nieuwe aanbiedersinstellingen binnen vop mijn iPhone. Als ik om me heen vraag hebben mensen met een iphone deze instellingen helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanbiedersinstellingen
Ik kreeg ene halfuur geleden nieuwe aanbiedersinstellingen binnen vop mijn iPhone. Als ik om me heen vraag hebben mensen met een iphone deze instellingen helemaal niet binnen gehad. Daarnaast kan ik er ook neits over terugvinden op de website van t-mobile.
Is er iemand die ook een abonnement bij t-mobile heeft en deze gegevens heeft ontvangen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, het lijkt erop echter kreeg ik een bericht binnen dat op een sms leek op de iPhone zelf. De update is dus niet binnen gekomen via itunes
|
|
|||
|
|||
Komt op hetzelfde neer, de telefoon checkt als je naar de netwerkinstellingen gaat ook of er updates zijn.
|
|
|||
|
|||
Ok top dankjewel
|
|
|||
|
|||
Vondt het ook vaag: en kon het ook niet terug vinden.
Mijn netwerk is nu naar de update 4.1 veel onstabieler geworden dan altijd van te voren erg vaag misschien ligt het helemaal niet aan de iphone 4G wat men beweert maar aan de IOS 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe aanbiedersinstellingen Telfort | atonba | KPN | 4 | 29-05-11 22:37 |
update aanbiedersinstellingen | peloca | iPhone algemeen | 1 | 08-01-11 17:28 |
aanbiedersinstellingen upgrade? | bababakkus | iPhone algemeen | 2 | 10-09-08 20:06 |
update aanbiedersinstellingen | alger | Archief | 3 | 03-09-08 13:34 |
update aanbiedersinstellingen | niels334 | Archief | 3 | 21-07-08 23:44 |
|
|