itouch met T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, mijn itouch laat soms opeens T-mobile zien inplaats van iPod. Dit gebeurde de eerste keer nadat mijn Samsung naar T-mobile was gegaan. Kan geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
itouch met T-mobile
Help, mijn itouch laat soms opeens T-mobile zien inplaats van iPod. Dit gebeurde de eerste keer nadat mijn Samsung naar T-mobile was gegaan. Kan geen screenshot geven, want op screenshots komt het niet, ik ga proberen foto's te maken, maar het is vaak maar voor 10 sec ofzo
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
iPod touch: 3.1.3 3g itouch gedowngrade naar 3.1.2 2g itouch | erik1995 | Jailbreak | 3 | 04-08-10 21:48 |
iphone sinchroniseren met itouch??? | cwsmdb | iPhone algemeen | 2 | 11-02-08 19:37 |
|
|