Afspraak gemaakt! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) simlockvrij nee toch?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
simlockvrij nee toch?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
morgen om 1uur kan ik hem ophalen in doetichem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee Laatst gewijzigd door john1979; 29-07-10 om 21:12. Reden: Kleine toevoeging. |
|
|||
|
|||
Ik krijg m morgenochtwns binnen tussen 08:00 en 09:30 !!!!!
|
|||
|
|||
Iedereen die 'm morgen krijgt: Veel plezier!
Ik verheug me op jullie verhalen... Voor mij zit er niets anders op als (veel) geduld hebben... |
|
|||
|
|||
Kijk dit is nou een sportieve reactie!
Veel succes Kikimeisje! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf heb ik een 3GS, maar ik kan niet wachten op i4. |
|
|||
|
|||
Geen hoesje
Zojuist de nieuwe iphone in ontvangst genomen. Er is geen hoesje bij geleverd. microsim twee dagen eerder ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws hcapel!
Zelf ben ik net om half 10 gebeld, met goed nieuws Er ligt ook een model voor mij klaar die ik vandaag kan ophalen (32 GB, zwart). |
|
|||
|
|||
Veel plezier allemaal met jullie nieuwe iPhone.
Ook ik zal nog een tijdje moeten wachten aangezien ik sms'je van 8 a 10 weken wachten gekregen heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van twitter: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!! En iedereen die kwam zonder reservering kon ter plekke reserveren maar kreeg geen toestel mee.
Succes aan de drie klanten voor me die weer onverrichter zaken huiswaarts moesten keren. Alle drie zagen de iPhone voor ze op balie klaar liggen maar kregen 'm toch niet mee omdat of het contract nog niet verlengd kon worden of ze al een reservering voor een iPhone 4 hadden lopen via de T-Mobile website/telefonisch voorinschrijving. Erg zuur voor deze mensen!! |
|
|||
|
|||
Ik die van mij ook uit Nijmegen echt mooi ding.
|
|
|||
|
|||
Moet je voorstellen, ik heb een 2G.. 2 en half jaar heb ik hem nu. Afgelopen jaren vond ik het niet waard om het te upgraden naar de 3GS. Althans dat vind ik nog steeds.. Maar nou gaat ie zich de laatste maand vreemd gedragen alsof hij weet dat binnenkort de i4 zijn plek overneemt.. Kan ook bijna niet wachten!
|
|
|||
|
|||
Zojuist hier ook gebracht. Ik ga er nu mee aan de gang
Koerier hier had het over 40.000 toestellen die ze hadden liggen. Wel met een korreltje zout nemen natuurlijk, maar goed. Ze hadden het erg druk. |
|
|||
|
|||
40.000 lijkt me erg sterk?!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchro outlook afspraak | roderuit | iTunes | 6 | 02-01-11 18:04 |
verwijderen afspraak in iCal | Woki | iPhone algemeen | 1 | 15-11-10 22:53 |
Dubbele afspraak | Jerjolmic | iPhone algemeen | 0 | 03-02-10 16:51 |
Herhaalde afspraak Agenda | Hommel | Desktop-applicaties | 6 | 22-10-09 12:54 |
[Agenda] Terugkerende afspraak | Jensteh | iPhone Apps | 2 | 07-12-08 23:26 |
|
|